לא רק אלישע מאוכזב: חדרה "גזלה" ממנחש 16 מיליון ש"ח

הפועל חדרה
הפועל חדרה | אודי ציטיאט

טופס בעלות של 216 שקלים כמעט הניב את הפרס הראשון, אך צמד של פלומיין סידר לעולה החדשה 0:3 על מכבי פתח תקווה וניפץ את החלום. שני מנחשים נוספים נפלו רק על המשחק בין נוריץ' לדרבי, אחד מהם השקיע 3 ש"ח

קבוצות: נוריץ'
(גודל טקסט)

המנחשים שלחו בסוף השבוע האחרון טופס Winner16 (טוטו) וכמעט וזכו בפרס הראשון בסך 16 מיליון ש"ח, לאחר שניחשו נכון את כל תוצאות המשחקים בטופס, כאשר מנחש אחד טעה במשחק שבין הפועל חדרה למכבי פתח תקווה ושלושה במשחקה של נוריץ' נגד דרבי בליגת המשנה האנגלית.

שני מנחשים נפלו במשחק בין נוריץ' לדרבי. אחד שלח טופס בעלות של שלושה שקלים בתחנת "טוטוקארד" בראשון לציון והשני שלח טופס באינטרנט – שניהם סימנו 1 במשחק. המשחק היה צמוד לכל אורכו ורק בתוספת הזמן של המחצית השנייה, חלוצה של דרבי הבקיע את השער המכריע שקבע את תוצאת הסיום 3:4 לאורחים בתום מותחן על כר הדשא, והשאיר אותם עם הפרס השני בלבד.

מנחש נוסף, שלח טופס בעלות של 216 ש"ח בתחנת "סבן חנויות נוחות" בצפת, ודווקא הצליח לנחש את משחקה של נוריץ' ודרבי, אולם הוא סימן 2 במשחקה של הפועל חדרה כנגד מכבי פתח תקווה. שעריו של קשרה של חדרה פרדי פלומן קטעו את חלומו של המנחש והשאירו אותו עם הפרס השני בלבד.


מנעו מהמנחש את הפרס הראשון. שחקני הפועל חדרה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי