אימון בכורה מחודש ליוסי בניון בבית"ר ירושלים

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר בן ה-38 חזר לבית וגן אחרי היעדרות של שנה, צפו בתמונות. בקבוצה לא מרוצים מהתנהלותו של אינברום: "אין שום הצדקה ששחקן יבלה מחוץ לביתו בחמש או שש לפנות בוקר", אמר גורם במועדון

(גודל טקסט)

יוסי בניון שחתם אמש לשנתיים וחצי במועדון, ערך היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו בבית וגן. על פי החוזה, אמור בניון לפרוש ממשחק פעילו בסיום העונה הנוכחית, אולם קיים סיכוי שירצה בסיום העונה להמשיך כשחקן לעונה נוספת וגם הדברים הללו, נידונו בינו ובין ראשי בית"ר. כאמור עם פרישתו, יהיה בניון מעורב בניהול מקצועי של מחלקת הנוער, אולם הוא צפוי להשתלב בהדרגה גם בקבוצה הבוגרת. בניון לא יהיה בסגל למשחק הקרוב נגד בני סכנין (שבת, 20:30 שידור ישיר בספורט4) והוא צפוי לערוך את הבכורה המחודשת שלו בסגל בית"ר ירושלים במשחק הבית הבא, נגד עירוני קריית שמונה בטדי.


יוסי בניון (דני מרון)


בניון עם איתמר ניצן (דני מרון)


(דני מרון)


יוסי בניון עם עוזרי המאמן של בית"ר. ניסן יחזקאל ודוד מרטן (דני מרון)

בתוך כך, משטרת אשדוד, תמשיך גם היום, בחקירתה בפרשת הקטטה, בה נדקר אתמול, קשר בית"ר ירושלים אור אינברום, שהובא לבית החולים אסותא באשדוד, עם פציעות דקירה שטחיות באיזור הירך. אמש נעצרו כזכור שני חשודים בדקירה והמשטרה ביקשה הבוקר להאריך את מעצרם, בשל חשד למעורבות בקטטה. במשטרה מאמינים שכבר בימים הקרובים יתברר הרקע למעשה הדקירה, למרות העובדה שאינברום סירב לשתף פעולה עם חוקריו ועמד על כך שאינו מכיר את התוקפים ולא יודע מה היה המניע שלהם.

למרות שמדובר בפציעה קלה יחסית, מוערך משך זמן היעדרותו של אינברום מהמגרשים כחודש וחצי, זאת לאחר שנדקר באיזור הירך ואיבד דם רב מאיזור הפגוע ברגלו. בבית"ר ירושלים העדיפו אמש שלא להגיב באופן פומבי, למעורבותו של אינברום בקטטה ולפציעה שתגרום לו להיעדר מאימונים ומשחקים, אולם מאחורי הקלעים נשמעו דברים קשים מאוד כלפי הקשר והתנהלותו. "במקום להתרכז במשחק החשוב בסכנין, אנחנו מתעסקים בדקירות, חקירות ובתי חולים", אמר גורם במועדון לספורט1. "זה בסדר ששחקנים יוצאים לבלות, ולגמרי נורמלי לצאת בסילבסטר ואפילו לשתות משהו, בטח כשיש יום חופשי לאחר מכן, אבל אין שום הצדקה ששחקן מקצוען יבלה מחוץ לביתו בחמש או שש לפנות בוקר. כשיוצאים עד שעות כאלה, זה פוגע בגוף ובהתנהלות, גם בימים שלאחר מכן ושחקנים צריכים להיות מספיק אחראיים כדי להבין את הדברים האלה בעצמם", הוסיף הגורם.


"אין שום הצדקה ששחקן יבלה מחוץ לביתו בחמש או שש לפנות בוקר". אור אינברום (דני מרון)

במועדון קיים כעס נוסף כלפי אינברום, גם על כך ששיקר תחילה לראשי הקבוצה והכחיש את מעורבותו במקרה. בשעות הבוקר, התעלם הקשר הצעיר מניסיונותיהם של ראשי המועדון לדבר איתו ואף הכחיש את דבר אישפוזו בבית החולים. מאוחר יותר ועם הגעתם של המנכ"ל מוני ברוש והדובר אושרי דודאי לבית החולים באשדוד, מסר אינברום גרסה ראשונית ובה אמר שאינו יודע מי תקף אותו ולמה.

מי שלקח קשה מאוד את המקרה, הוא הבעלים משה חוגג, וזאת בשל העובדה שאינברום היה סוג של בן טיפוחיו בקבוצה והבעלים תמך בו ללא הרף מתחילת העונה ונתן לו גב מקצועי כמעט ללא הגבלה. חוגג ואינברום ניהלו העונה מספר שיחות, זאת כדי לתת לקשר תחושה שהוא אחד המובילים בקבוצה ושמקומו בהרכב כמעט בטוח, על מנת שייקח את המושכות ויוביל את בית"ר, יחד עם הוותיקים יותר, מאור בוזגלו, עידן ורד ואחרים.

עוד באותו נושא: אור אינברום, יוסי בניון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי