קורהוט לא רוצה לעבור לסכנין, שזועמת על החלטת המשטרה

מיהאי קורהוט
מיהאי קורהוט | דני מרון

מגן ב"ש הבהיר לנציגיו כי הוא אינו מעוניין להצטרף, בקבוצה כועסים על הדרישות במשחק נגד בית"ר בדוחא בשבת (100 שוטרים ו-300 סדרנים): "חסר תקדים". מבחינה מקצועית, מכת פציעות פקדה את עמיר תורג'מן

(גודל טקסט)

בבני סכנין ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4), כאשר לראשונה מזה זמן רב הקהל של הקבוצה מהבירה יגיע לאצטדיון בדוחא כפי שהקהל של הקבוצה מהמגזר הגיע לטדי בסיבוב הראשון.

הבוקר נפגשו ראשי סכנין עם נציגי המשטרה וקיימו הערכת מצב באצטדיון כאשר במשטרה דרשו שיהיו במשחק 100 שוטרים ו-300 סדרנים. "הדרישה הזו מוגזמת. מדובר בהוצאות חסרות תקדים וכולנו תקווה שההחלטה הזו תשתנה", אמרו במועדון. בניגוד לעבר, הוחלט שאוהדי בית"ר ירושלים יגיעו לאצטדיון דוחא דרך העיר סכנין ולא בדרכים דרכים חלופיות.

מבחינה מקצועית, עדיין לא ברור מי מהשחקנים יעמוד לרשותו של עמיר תורג'מן. המגן עלי עותמאן וצמד החלוצים שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר עדיין בספק בשל פציעות והם מצטרפים לג'אבר עטאא, ג'ורג' אקפביו ופיראס מוגרבי שכבר נעדרים זמן רב. מי שעשוי לפתוח לראשונה מזה זמן רב הוא אקס ביתר, קלאודמיר פריירה.

בתוך כך, במועדון חושבים על חודש ינואר ורוצים להתחזק במספר עמדות ביניהן עמדת המגן השמאלי. אחד המועמדים שעלה על הפרק הוא המגן ההונגרי של הפועל באר שבע מיהאי קורהוט. האחרון שמע על ההצעה, אך הבהיר לנציגיו כי אינו רוצה לעבור לקבוצה הצפונית.


אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי