חיים: "היו רגעים שחשבו פה שלא ננצח לעולם. השתחרר לחץ"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב התייצב למסע"ת לקראת המשחק נגד קריית שמונה בשבת (16:00, ישיר בספורט3) ואישר שדגני צפוי להיות כשיר, התייחס לתוכניות הרכש, לוואלסקיס וגם הודה: "כרגע גוטליב איתנו, מקווה שיישאר"

(גודל טקסט)

לקראת המשחק בשבת נגד הפועל קריית שמונה (16:00, שידור חי בספורט3), הפועל תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים במתחם חודורוב, במהלכה המאמן אופיר חיים התייחס לצירוף נריוס ואלסקיס, דיבר על כשירות הסגל והבהיר: "מקווה שגוטליב יישאר, כרגע הוא איתנו".


בפתיחת מסיבת העיתונאים אמר אופיר חיים: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק לא פשוט ואנחנו רוצים לקחת ממנו נקודות. השתחרר אצלנו המון לחץ אחרי שניצחנו, זכינו בשלוש נקודות חשובות מאוד ואנחנו רוצים לשמור על המשכיות, זה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אם ננצח גם את המשחק הזה אז אני מאמין שנצא לדרך חדשה, אחרת נצטרך לנצח משחקים אחרים".


אם הוא חושש ממצב הקבוצה: "היו רגעים שחשבו פה שלא ננצח לעולם, כך אני הרגשתי, אבל ניצחנו וננצח עוד הרבה משחקים. התחלנו את הסיבוב השני בסדר יחסית מבחינת תוצאות ונצטרך להמשיך כך, כי לא כיף להיות בתחתית. כולם חיכו וקיוו לניצחון, אבל אנחנו עדיין קבוצת תחתית ונצטרך לעשות הכל כדי לצאת מהמצב".



"הרבה לחץ השתחרר". שחקני הפועל ת"א חוגגים (עדי אבישי)


על מינוי קשטן בקריית שמונה: "מאמן חדש מכניס התלהבות, אין ספק. גם במשחק הראשון שלי, אפילו שלא ניצחנו, הרגשתי את האנרגיות. אנחנו צריכים להבטיח את המטרות והיעדים שלנו וזה לנצח בקריית שמונה".


מצבם של הפצועים ולקראת חלון ההעברות: "אוראל דגני יהיה כשיר אני מאמין, אני מקווה לפחות. לגבי חיזוקים אז כבר צירפנו את ואלסקיס שהוא שחקן מצוין ואנחנו מאמינים שיגיע עוד שחקן או שניים, כי צריכים לחזק את הקבוצה וגם הבעלים יודעים את זה. נפעל בזהירות, כי עלינו לפגוע ברכש. אנחנו לא נשתולל כי יש כאן קבוצה טובה, נתחזק בעמדות שאני חושב שצריך – נחפש שחקני הכרעה שיודעים להנהיג, עם ניסיון ואופי טוב כי אנחנו קבוצה צעירה".


מצבו של ואלסקיס: "הוא הגיע אחרי חופשה ארוכה. אנחנו נכין לו תוכנית מיוחדת ולא נמהר איתו, כי הוא לא שיחק הרבה זמן. מאמין שהוא יהיה כשיר לסיבוב השני. הוא נראה במצב טוב, אבל אני מעריך שבשבועיים הקרובים הוא רק יתאמן. זה תלוי בו, הוא נראה לי דווקא אחד שייקח לו פחות זמן להיכנס לכושר".



ואלסקיס השבוע בישראל. "נראה במצב טוב" (ספורט1)


על מצבו של אדי גוטליב: "כרגע הוא בהפועל תל אביב ואני מקווה מאוד שהוא יישאר, אבל זה עניין שלו עם ההנהלה. אלה עניינים לא רק מקצועיים ואני לא רוצה להיכנס לזה. יש לי שלושה בלמים מצוינים, רז שלמה עושה התקדמות טובה ומתאמן טוב וזה כאב ראש חיובי שמביא להצלחות".


באימונים האחרונים המאמן נתן דגשים על המערך ההתקפי של היריבה והשחקן המרכזי שלה, ואלון אחמדי, שרוב המהלכים עוברים דרכו. שחקנים בקבוצה סיפרו כי כול קבוצה עם מאמן חדש עולה למשחק הראשון עם התלהבות ומוטיבציה גבוהה וכך יהיה גם בשבת כשתומר קשטן יהיה על הקווים.


הקפטן אוראל דגני יעבור לפני היציאה לבית מלון בצפון מבחן כשירות כשעל פי קצב ההחלמה מהמתיחה בשריר הירך נראה כי יהיה כשיר. הקשר אמיר עגייב אינו כשיר עדיין לאחר הפציעה בשריר הירך האחורי.



דגני. אופיר חיים מעריך שהוא יהיה כשיר לשבת (מאור אלקסלסי)


בהמשך לדברי חיים במסיבת העיתונאים, אימון הבכורה אתמול של נריוס ואלסקיס היה מעודד, אבל החלוץ הליטאי שלא שיחק בחודשיים האחרונים זקוק לעוד מספר אימונים לפני שיוחלט אם יערוך את הבכורה שלו נגד מכבי תל אביב. עוד בגזרת הרכש, בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחות בנושא חנן ממן ובמקביל ממתינים לקשר בית"ר ירושלים, ערן לוי, לו יוצע חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי