הבלם הצרפתי, ממאדו ווגה, ייבחן בסכנין

חואן קרלוס
חואן קרלוס | מאור אלקסלסי

השחקן ששיחק באוקראינה ובעיראק, נבחן בעבר בבני יהודה וינסה להרשים את הצוות המקצועי. מאמן הכושר הספרדי, חואן קרלוס, נחת בישראל ועשוי לחזור למועדון

(גודל טקסט)

דריכות שיא בבני סכנין לקראת המשחק בשבת (שידור חי של האולפן המקדים החל משעה 19:55 בספורט4) מול בית"ר ירושלים. עדיין לא ברור כשירותם של חלק מהשחקנים ובמועדון מקווים כי המגן עלי עותמאן וצמד החלוצים שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר יצליחו לערוך אימון מלא ויוכלו לקחת חלק במשחק החשוב.


בנוסף במועדון מקווים כי המשחק יעבור בסדר מופתי והיום תיערך פגישה נוספת בין ראשי המועדון לאנשי המשטרה במטרה להוריד את מספר אנשי האבטחה כאשר המשטרה דורשת כ-100 שוטרים ו-300 סדרנים.


במועדון כבר פוזלים לעבר חודש ינואר ורוצים להתחזק במספר עמדות. אחת העמדות היא בלם ובקרוב יגיע לישראל הבלם הצרפתי, ממאדו ווגה, שייבחן על ידי הצוות המקצועי. הבלם בן ה-28 נבחן הקיץ על ידי בני יהודה אבל לא הרשים את יוסי אבוקסיס ושיחק בעבר בליגה האוקראינית ובליגה בעיראק.


העונה לא שיחק השחקן ולכן בסכנין לא בטוחים כי הוא נמצא בכושר המתאים וייבחנו אותו במשך מספר ימים. בנוסף הנהלת הקבוצה החליטה להתחזק בצוות המקצועי ובעיקר בכל נושא הכושר אליו אמור להצטרף חואן קרלוס. הספרדי שעבד מספר שנים עד לשנה האחרונה נחת בישראל ויגיע לאימון הקבוצה. "יש לנו מספר פציעות שקשורות לכושר גופני ונצטרך לבדוק זאת. בכל מקרה יש הערכה רבה לחואן קרלוס לאחר שנים שעבד במועדון" אמרו בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי