פלקושצ'נקו מבוקש, בהפועל חיפה מצפים שיישאר עד הקיץ

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הקשר שהאריך לאחרונה את חוזהו ולו סעיף שחרור על סך 420 אלף יורו זוכה לעניין מקבוצות צמרת, אולם בכרמל מקווים כי לכל הפחות יסיים את העונה. מתן חוזז המועמד המוביל להצטרף בחלון הנוכחי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה למשחק בשבת מול הפועל חדרה, אותו סימנו כמשמעותי לאחר מספר משחקים ללא ניצחון, כשהמאמן שרון מימר והשחקנים מקווים לזכות בניצחון בית שיחזיר אותם לצמרת הגבוהה ולמאבק על מקום בפלייאוף העליון. מימר ייהנה מסגל כמעט מלא, פרט למגן גיא משפתי והחלוץ אתנסיס פאפאזוגלו הפצועים, בעוד הקשר גילי ורמוט כשיר ועשוי לפתוח בהרכב.

לקראת המשחק הקרוב אמר מימר: "אני וגם הצוות מנסים להעביר לשחקנים שלנו יש מה להפסיד, כי חדרה מעלינו בטבלה ואם נחשוב שניצחנו לפני המשחק אז אנחנו נטעה. יש לנו סגל כמעט מלא לקראת המשחק. רוצים להתחזק ואין כרגע שם שהתקדמנו איתו וגם עם הסגל הזה נצטרך להמשיך ולעבוד".

על עתידו של פאפאזוגלו: "הסברתי לו שאני רוצה להביא שחקן בסגנון אחר, אבל דברים דינמיים והכול יכול לקרות. ברור לכולם שאנחנו רוצים להתחזק וזה לא פשוט אבל קורים דברים מתחת לפני השטח".


"קורים דברים מתחת לפני השטח". פאפאזוגלו (ערן לוף)

במקביל, בקבוצה כבר עוסקים בחלון ההעברות של חודש ינואר. במועדון הופתעו לאחרונה מהדיבורים סביב עזיבה אפשרית של הקשר מקסים פלקושצ'נקו כבר במועד ההעברות הקרוב. הקשר זוכה להתעניינות רבה ממועדונים גדולים, כשרק לאחרונה, כידוע, חתם על חוזה חדש ובו סעיף שחרור על סך 420 אלף יורו. במועדון האדום קיוו שההצעות עליו יגיעו רק בקיץ ואמרו: "מצפים שמקסים יכבד את המועדון ויישאר כאן עד לסיום העונה".

בהפועל חיפה רוצים להתחזק בשני שחקנים בחלק ההתקפי והבעלים יואב כץ הצהיר לאחרונה כי אינו מוכן לשלם דמי ההעברה או השאלה, לכן המועמד הישראלי שצפוי להצטרף הוא קשר מכבי תל אביב מתן חוזז. בכל מקרה הצעה מסודרת לצהובים תיעשה לאחר המשחק בשבת.


מתן חוזז. המועמד המוביל של יואב כץ (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: מקסים פלקושצ'נקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי