יובל נעים לקראת רעננה: "לא משחק של להיות או לחדול"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מ.ס אשדוד שנמצאת במקום האחרון בטבלה ליגת העל ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הקבוצה מהשרון. המאמן: "זה מפגש מאוד משמעותי, יש קשיים אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים". ברוצ'יץ' כשיר, קינדה יעלה בהרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח ביום ראשון באצטדיון הי"א את הפועל רעננה, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד 1:0 להפועל באר שבע ולעלות מעל הקו האדום. המאמן יובל נעים דיבר הבוקר (שישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "הפועל רעננה היא חלק מקבוצות התחתית וזה מפגש מאוד משמעותי, משחק שאחריו יפתח חלון ההעברות של חודש ינואר. אבל לא משחק של להיות או לחדול, יש קשיים אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים. יש מו"מ עם מספר שחקנים ובימים הקרובים נדע מי מגיע לחזק את הקבוצה". ביום שני אמור לנחות להתרשמות חלוץ מהרפובליקה של ניז'ר בייבי קוייטה בן ה-24 אשר שיחק אצל יובל נעים בהפועל אשקלון והיום שייך לקבוצת אמיין מצרפת.

הקשר ההתקפי גדי קינדה ,ששב לאימונים ומסתמן שהוא מתוכנן לפתוח בהרכב נגד הפועל רעננה. המגן קרלו ברוצ'יץ' החלים מפציעה ברגלו ויעמוד לרשות המאמן יובל נעים. שחקן באשדוד: "כל משחק הופך לגורלי עבורנו. לאחר פתיחת חלון ההעברות נשחק נגד מכבי נתניה בחוץ ולאחר מכן נארח את הפועל תל אביב, אלו שני משחקים שעשויים לקבוע איך התחתית תיראה".

בתוך כך, הבעלים ג'קי בן זקן טס לעסקיו הפרטיים ולא יהיה נוכח בשלושת המשחקים הקרובים של אשדוד.


גדי קינדה. מתוכנן לעלות ב-11 של יובל נעים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי