והבה: "המשחק נגד מ.ס. אשדוד הוא הכי חשוב שלנו העונה"

בן והבה
בן והבה | דני מרון

בלם הפועל רעננה מתכונן למשחק נגד האחרונה בטבלה: "זה כמו גמר גביע עבורנו, הצוות מכין אותנו היטב. יש אווירה טובה בקבוצה". ניצחון יחזיר את קורצקי לתמונת הפלייאוף העליון, הפסד יסבך אותו בתחתית

(גודל טקסט)
כשהיא עם ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים, הפועל רעננה תתארח ביום ראשון אצל נועלת הטבלה מ.ס. אשדוד במטרה להתרחק מהתחתית ולצבור נקודות במאבק על הפלייאוף העליון.

מאמן רעננה מנחם קורצקי: המשחק מול מכבי תל אביב הוא כבר היסטוריה. לקחנו ממנו את הדברים הטובים כמו המחויבות של השחקנים והעמידה על המגרש. אנחנו רוצים להמשיך בהתקדמות שלנו כקבוצה וכבודדים. אני מקווה שנפגין את היכולת שהצגנו מול סכנין וקריית שמונה בשביל לנצח את אשדוד".


"התמקדנו במהלך ההכנה בחשיבות המשחק מול קבוצה שהיא מתמודד ישירה על ההישארות בליגה", הוסיף המאמן. "אשדוד מסוכנת בבית שלה ויש לה שחקנים עם יכולות אישיות מצוינות. נצטרך לעבוד קשה בשביל לחזור עם תוצאה ואני מאמין שהשחקנים שלי יעשו את זה".


הבלם בן והבה אמר לקראת המשחק: "לגבי המשחק שהיה בשבת האחרונה, לקחת ממכבי ת"א נקודות השנה זה בונוס. אמנם שיחקנו לא רע בכלל, אבל זה כבר מאחורינו ועומד לפנינו אולי המשחק הכי חשוב העונה נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון".



"עבורי זה ממש כמו גמר גביע", הוסיף והבה, "הצוות מכין אותנו בהתאם למשחק הזה, ואנחנו מקווים לקחת את כל הנקודות. האווירה בקבוצה כרגע היא טובה, ואנחנו רוצים להמשיך את מה שהתחלנו לפני מכבי תל אביב ולחזור למסלול הניצחונות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי