טאפוקו מצטרף להפועל באר שבע, חוסר ודאות בנוגע לאוגו

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

כצפוי, קשר חדרה סיכם בשורות האלופה וההודעה הרשמית תימסר עם פתיחת החלון בשבוע הבא. בית"ר ירושלים ואולי גם מכבי תל אביב הוזכרו כאופציות עבור הניגרי שחופשי לנהל מו"מ עם כל קבוצה

(גודל טקסט)

כצפוי, קווין טאפוקו סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע והוא צפוי לשחק בשורותיה בשלוש השנים הקרובות. עם פתיחת חלון ההעברות בשבוע הבא תימסר הודעה רשמית על החתמתו.

הצרפתי שמגיע מהפועל חדרה אמור לעבות את הקישור האחורי של האדומים, והצטרפותו עלולה להתפרש בעיני ג'ון אוגו כ"חדירה לטריטוריה" שלו. לנוכח ההתפתחויות בוחנים נציגיו של הניגרי אופציות חדשות, כשבית"ר ירושלים ואולי גם מכבי תל אביב הוזכרו כאופציות עבורו. בהקשר זה יצוין כי הניגרי שחוזהו בטרנר יסתיים בקיץ הקרוב חופשי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שבה יחפוץ.

באר שבע, מצידה, עשתה כמיטב יכולתה להשאיר את אוגו מעבר לתום העונה הנוכחית והגישה לו הצעה נאה להארכת החוזה, אבל נתקלה בתגובות מתחמקות מצדו. במקביל, בלי קשר למו"מ, פעלה נשיאת המועדון אלונה ברקת להסדיר את הגעתה של אימו של השחקן לטיפולים רפואיים בישראל.

רוב הקהל בטרנר תומך בהישארותו של אוגו, אבל נוהג באופן מסורתי לחבק שחקנים חדשים, וזה מה שצפוי לקרות עם הצגתו של טאופוקו וכניסתו לעניינים, קרוב לוודאי כבר בשבוע הבא.


נדחק החוצה. ג'ון אוגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי