מזור וג'אן עשויים לפתוח בהרכב בני יהודה נגד באר שבע

דור ג'אן
דור ג'אן | עדי אבישי

הקשר בן ה-25 יוסט לעמדת המגן הימני במקום קונסטנטין המורחק, החלוץ יעלה על חשבונו של חזיזה במשחק נגד האלופה (ראשון 20:30, ישיר בספורט1). "אני מתרכז רק בקבוצה שלי", אמר אבוקסיס לקראת ההתמודדות

(גודל טקסט)

בני יהודה שמדורגת במקום השני, תארח במחזור ה-17 את האלופה הפועל באר שבע, לקרב צמרת מסקרן, שעשוי לקבוע לא מעט לקראת מיקומי שתי הקבוצות בתמונת הפלייאוף העליון. הכתומים השיגו ניצחון בודד, בארבעת משחקי הליגה האחרונים ונראה שהמומנטום החיובי מהסיבוב הראשון, מעט נעצר ומחר תנסה הקבוצה לשוב למסלול הניצחונות.

המאמן יוסי אבוקסיס, יחסר את שי קונסטנטין ודולב חזיזה המורחקים, לעומתם ישוב להרכב איסמעילה סורו, שסיים לרצות בעצמו עונש הרחקה. שי מזור, שבדרך כלל משחק כקשר, תורגל השבוע בעמדת המגן הימני במקום קונסטנטין, וגם דור ג'אן עשוי לפתוח במשחק מחר אך יתכן שבאימון המסכם יהיו שינויים.

"תמיד אחרי הפסד ההרגשה היא לא נעימה, אבל אנחנו יודעים שלאורך העונה יהיו לנו משחקים יותר טובים ופחות טובים", אמר המאמן אבוקסיס, בהתייחסו להפסד נגד מכבי חיפה במחזור שעבר.


יחזור ל-11 של אבוקסיס. איסמאילה סורו (מאור אלקסלסי)

"זה נכון שמול מכבי חיפה היה לנו משחק קצת פחות טוב, אך למרות זאת הגענו למספיק מצבים בעשרים הדקות האחרונות בשביל להשוות את התוצאה. כמו שאנחנו משאירים ניצחונות מאחור, אנחנו יודעים להשאיר גם את ההפסדים. זה חלק מעונה ארוכה. אני חושב שהנעת הכדור שלנו וקבלת ההחלטות היו פחות טובים. בעיקר בעשרים הדקות הראשונות של המחצית השנייה. בסך הכל הגענו למספיק מצבים בדקות האחרונות, כולל משקופים וכדורים שחולצו מהקו".

על ההחמצות הרבות שחזרו במשחקים האחרונים: "יש ימים כאלה שהכדור פשוט לא נכנס, אבל אני ממש שמח מהעובדה שבכל משחק אנחנו מגיעים למצבים. בשורה התחתונה צריך לדעת לנצל את המצבים האלה. גם נגד מכבי חיפה וגם נגד מכבי פתח תקווה היינו שווים יותר מנקודה אחת. בסך הכל, אם מדברים נטו כדורגל. ככה זה לפעמים. צריך לזכור שגם בארבעת המחזורים הראשונים של העונה הגענו להרבה מאוד מצבים ולא ניצחנו. זה קורה. חשוב שנדע לשמור על ריכוז וקור רוח מול השער".

על היריבה הפועל באר שבע: "אם מסתכלים על ההרכב והסגל של הפועל באר שבע, אז כולם יגידו שיש להם שחקנים מאוד מוכשרים, שחקנים ברמה מאוד גבוה. אבל אני לא כאן בשביל לדבר על הפועל באר שבע, אני מתרכז בקבוצה שלי ועל איך אנחנו מוציאים תוצאה טובה ביום ראשון".


"היינו שווים יותר מנקודה אחת בשני המשחקים האחרונים". יוסי אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

המאמן התייחס לחלון ההעברות שנפתח בקרוב והוסיף: "יש כמה דברים על הפרק, מספר שחקנים שאנחנו בודקים. אבל חשוב להבין שלא תמיד יש רצון הדדי, משני הצדדים. צריכים לקרות לא מעט דברים טובים, בשביל שקבוצות יצליחו להביא שחקנים שישנו אותן. רוב השחקנים שמשוחררים בינואר, הם שחקנים שלא שיחקו בצורה רציפה ולא תמיד נמצאים בכושר משחק. אתם כבר מכירים את הגישה שלי, אני בודק טוב מאוד מי השחקנים שיכולים לשדרג את בני יהודה ולעבות את הסגל בצורה טובה. זה לא פשוט, אבל אני מאמין שנוכל להביא שחקנים כאלו בינואר".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי מזור, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דור ג'אן (שון מלכה), מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי