שחקן באשדוד: "אנחנו מאמינים שננצח לראשונה את רעננה"

שחקני מ.ס. אשדוד
שחקני מ.ס. אשדוד | צילום: אלוני מור

הקבוצה הדרומית רוצה לרשום ניצחון היסטורי על הקבוצה מהשרון באצטדיון הי"א: "למרות שזה משחק חשוב זה לא משחק של להיות או לחדול", אמר יובל נעים. סייבו קוייטה ששיחק תחת המאמן באשקלון, יגיע להתרשמות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר (ראשון, 19:00) את הפועל רעננה במשחק שפותח מעשית את המאבק בתחתית נגד הירידה לליגה הלאומית.המאמן יובל נעים הבהיר לשחקניו כי המשימה במשחקים מעכשיו היא לא לאפשר לקבוצות הנוספות בתחתית לברוח בטבלה עד פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון והפועל רעננה היא המשימה הראשונה של המועדון הדרומי.

לאשדוד 13 נקודות וניצחון מחר על רעננה יצמק את הפער ביניהן לשתי נקודות. שחקן באשדוד אמר: "ההיסטוריה בין המועדונים מוכרת כאן היטב. אשדוד לא ניצחה מעולם את הפועל רעננה במסגרת הליגה ותמיד יש את הפעם הראשונה. מאמינים כי ההיסטוריה תשתנה מחר בבית באצטדיון הי"א".

ביום שני יגיע להתרשמות שלפני חתימה החלוץ סייבו קוייטה מהרפובליקה של ניג'ר המשחק בקבוצת המילואים של אמיין מהליגה הצרפתית. קוייטה בן ה-24 שיחק אצל המאמן יובל נעים בעונת העלייה של הפועל אשקלון לליגת העל בשנת 2016. במחזור הבא בחוץ נגד מכבי נתניה יוכל לשחק גם הקשר איסו לינגאנה.


יירשם החל מהמחזור הבא. לינגאנה (ירון אלפי)

השוער יואב ג'ראפי התאושש מהפציעה ולאחר שלושה משחקים בהם נעדר ישוב אל בין הקורות. גם גדי קינדה סיים את הסכסוך שלו עם המועדון בשיחת הבהרה עם המאמן יובל נעים ועשוי לשוב להרכב הפותח. החלוץ דודו ביטון לא יהיה בסגל בשל כרטיס אדום שספג נגד הפועל באר שבע.

המאמן יובל נעים אמר: "המשחק נגד הפועל רעננה הוא מאוד חשוב ומשמעותי. הפועל רעננה היא חלק מקבוצות התחתית ובפירוש מהבחינה שלנו לא משחק של להיות או לחדול".

ההרכב המשוער : יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע (בן אל אדרי), קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', בן רייכרט, גדי קינדה, דן ביטון, פיליפ קנזביץ', דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי