בסכנין מרוצים מהתיקו: "לא נתנו לבית"ר לחגוג אצלנו בבית"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

קבוצתו של עמיר תורג'מן עצרה רצף של שלושה הפסדים לעיני דוחא כמעט מלא, אבו יונס וראש העירייה ירדו בסיום המשחק לחדר ההלבשה ושיבחו את הלחימה של השחקנים. ווגה הצרפתי ימשיך להיבחן, קורהוט וזנטי מועמדים

(גודל טקסט)

שביעות רצון בבני סכנין מהתיקו הביתי מול בית"ר ירושלים, שעצר את רצף ההפסדים. ראשי המועדון חששו מהמשחק לאור היכולת הירודה של הקבוצה בתקופה האחרונה וגם לאור מכת הפציעות הגדולה של הקבוצה שכוללת את ג'ורג' אקפביו, ג'אבר עטאא, פיראס מוגרבי ומוחמד גאדיר.

אם לא די ברשימת הפצועים הארוכה, אתמול גם גם הקשר ישראל זגורי נפצע והוחלף עוד במחצית הראשונה. "אין ספק שיש מנחוס גדול סביבנו והיה לנו חשוב לא להפסיד", אמרו בסכנין,: "לא נתנו לבית"ר לחגוג אצלנו בבית. כל השחקנים הקריבו והראו שיש כוח רצון לעיני הקהל הביתי".

במועדון שיבחו את צוות האבטחה ואת הקהל המקומי על כך שהמשחק עבר בשלום ומקווים כי המסורת של שני קהלים בשני המשחקים תימשך גם בשנה הבאה. "קהל גדול חזר היום למגרש וראה קבוצה מחויבת ומסודרת", אמר לאחר המשחק המאמן עמיר תורג'מן. גם ראש עיריית סכנין ד"ר ספואת אבוריא והיו"ר אבו יונס ירדו בסיום המשחק לחדר ההלבשה.

בכל מקרה, במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק מיידי לאור מכת הפציעות וכבר החל להיבחן בקבוצה הבלם הצרפתי ממאדו ווגה בן ה-29, שנבחן בקיץ בבני יהודה, אבל לא הרשים את יוסי אבוקסיס וכעת ינסה להרשים את תורג'מן. בנוסף בסכנין רוצים להתחזק בעמדת המגן השמאלי ועוקבים אחר מגן באר שבע מיחאי קורהוט וגם בשני שחקנים ממכבי חיפה, הבלם אטיין ריינן והקשר עמית זנטי שצפוי לעזוב בינואר בהשאלה.


זנטי. סכנין תשמח לצרפו לחצי העונה הקרובה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי