אלקסלסי ימשיך בשער, טוויטו יפתח כמגן שמאלי

גולן אלקסלסי
גולן אלקסלסי | דני מרון

היהלומים סיימו את הכנותיהם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "מבחן עבורנו לראות כיצד אנחנו מתמודדים עם המוליכה". עמוס יסופסל משחק רביעי ברציפות וייתכן שלקראת חלון ההעברות יבחר לבצע צעד דרמטי

(גודל טקסט)
במכבי נתניה השלימו אחר הצהריים את ההכנות לקראת המשחק החשוב מחר מול מכבי ת"א (שני, 21:00), כאשר בעיר היהלומים רוצים להיות הראשונים שמנצחים העונה את המוליכה, או לפחות להוות יריב שקול – דבר אשר עשו כבר בסיבוב הקודם, אז נכנעו 2:1 משער מאוחר של אלי דסה.


"מבחינתנו, אנחנו צריכים לבוא לשחק את המשחק שלנו. ההתמודדות הזאת היא מבחן עבורנו כדי לראות איך אנחנו מסוגלים להתמודד עם המובילה", אמרו בנתניה.


מבחינת ההרכב, צוות המאמנים צפוי לערוך שינוי אחד כפוי בלבד, כשדודי טוויטו יפתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של ג'ונתן בורנשטיין שהורחק במשחק מול עירוני קריית שמונה. לפיכך, גולן אלקסלסי יקבל את הקרדיט בשער משחק נוסף, כשמעניין יהיה לראות אם השוער דני עמוס, שלא ישחק זה המשחק הרביעי ברציפות, יחליט על צעד דרמטי בחלון של ינואר. דידייה קוגבנייה הפצוע שוב ייעדר, כשגם יונס מלאדה שנמצא בטירונות ויסיים אותה בסוף השבוע, לא צפוי להיות בסגל.



בנוסף קיימת התלבטות בין אביב אברהם למוטי ברשצקי, כשהאחרון תורגל באימונים לאורך כל השבוע, אך הערב לא נערך תרגול. אם ברשצקי ייפתח אז גבי קניקובסקי יוסט לעמדה אחורית יותר.




עמוס מול שכטר בסיבוב שעבר. יחליט על צעד דרמטי? (דני מרון)


מתוך 1,300 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי נתניה, עד שעה זו אזלו כמעט כולם והקופות לא צפויות להיפתח עבור אוהדי האורחת שימלאו את יציע האורחים עד תום. 


הרכב משוער:
גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, דודי תירם, ברנקו ורגוץ', דודי טוויטו, עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם (מוטי ברשצקי), גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראיי, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי