אלי כהן: "קשה לסרב למועדון גדול כמו הפועל תל אביב"

אלי כהן
אלי כהן | ערן לוף

רגע לאחר פיטוריו של אופיר חיים, "השריף", שמועמד להחליפו, שפך אור בתוכנית הספורט של 103FM: "עדיין לא פנו אליי, להגיע לשם זה אתגר". המעורבות של האחים ניסנוב: "הכדורגל השתנה". הסגל: "צריך 2 שחקנים"

(גודל טקסט)

אלי כהן "השריף", שמועמד לאמן את הפועל תל אביב לאחר פיטוריו של אופיר חיים, דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שהוא יעמוד על הקווים במתחם חודורוב.


"השריף" פתח את דבריו: "הפועל תל אביב עדיין לא פנתה אליי. למרות כל הבעיות שיש שם, קשה לסרב למועדון בסדר גודל כזה. אם אני אשב עם הנהלת הקבוצה, אגיד להם את הדרך שלי ונראה אם זה יסתדר. הייתי יכול לחזור לליגת העל כבר בתחילת העונה וגם בעונה שעברה, אבל להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב זה אתגר".


הקנדציה הקודמות שלו בהפועל תל אביב: "הייתי שם לפני שלוש שנים וגם אז היו בעיות והצלחנו להישאר בליגה. לקחו לי את ורמוט וההגרלה שלנו הייתה קשה, אבל בכל זאת הצלחנו להישאר עם סגל באותה רמה כמו שיש היום. אני מאמין שאני יכול להוציא את הפועל תל אביב מהתחתית".


הסגל הקיים: "צריך להתחזק וגם הם יודעים את זה, הם אומרים זאת בעצמם. למרות זאת, יש בהפועל קבוצה שמורכבת משחקנים צעירים, שחקני בית. יש ארבעה שחקנים שהתאמנו אצלי כשהייתי שם ועכשיו הם בקבוצה הבוגרת. הסגל לא רע, צריך לחזק אותו במקומות הנכונים. הפועל לא ברמה של מכבי ובית"ר, שם יש בעלים מיליונרים, אבל אפשר להשאיר אותה בליגה. אתה רואה מה קורה בבית"ר, זו תחנת מעבר. הפועל מתנהלת יותר בצניעות. היא צריכה לפגוע בשני שחקני חיזוק".


המעורבות המקצועית של האחים ניסנוב: "אני זוכר את המשפחה הזו לטובה. הכל אחרת היום בכדורגל, כל המדיניות. אנחנו יודעים מה קורה בכדורגל המודרני וצריך לדעת התמודד עם זה".




רוצה לאמן את הפועל תל אביב. אלי כהן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי