אוגו: "השמועות על עתידי לא מגיעות ממני". ויטור ייבדק

ג'ון אוגו, לואי טאהא, מיגל ויטור
ג'ון אוגו, לואי טאהא, מיגל ויטור | דני מרון

האלופה ספגה שלישייה משחק חוץ שני ברצף, הפעם זה קרה לה אחרי שהבלם הוחלף במחצית ויש חשש מפגיעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה. הניגרי התייחס לפרסומים האחרונים: "מרוכז רק בהפועל ב"ש, כבוד המועדון חשוב לי"

(גודל טקסט)
תופעת טבע כזאת לא זכורה לשחקני הפועל באר שבע. מצד אחד הם נרטבו עד לשד עצמותיהם בגלל מזג האוויר הסוער, ומצד שני יצאו יבשים מהמושבה. יבשים מנקודות. משחק חוץ שני ברציפות שההגנה של ברק בכר סופגת שלישיה, בדרך להפסד ליגה רביעי שמסבך לאלופה היוצאת את החיים. אפילו המאמן הבאר שבעי מחשב מסלול מחדש. "מעתה כל משחק הוא קרב על הפלייאוף", אמר בכר בסיומו של עוד ליל בלהות. "הכול צמוד, וכל משחק הוא קרב על שש נקודות".


עד המבול, באר שבע שיחקה היטב ועלתה ליתרון מראשו של מרואן קבהא, הבולט בשורותיה. את שערו הראשון העונה ציין מרואן בריקוד העריסה, שהוקדש לבתו התינוקת שנולדה בסוף השבוע. קבהא בקושי עצם עין בימים האחרונים, ובכל זאת היה הכי עירני בצד של המנוצחים. אחרי המבול, התברר שרק קבוצה אחת חזרה לכר הדשא מ"הפסקת הברד". באר שבע שדמיינה כבר את החיים מהמקום השני, קרסה בחלק האחורי, ולא היו לה פתרונות לקבוצה הצנועה מהשכונה. השער השני חשף חוסר תיאום בהגנה, והשלישי הוכיח ש"מבני עניים תצא תורה". יובל אשכנזי, אקס כפר שלם, ניצל סגירה רשלנית בהגנה האדומה ונעץ את הגרזן בקרח.


את הרפיון בפיקוד העורף אפשר לייחס בין השאר ליציאתו של מיגל ויטור, שפתח היטב ונאלץ לנטוש את המגרש בגלל רגישות באזור המפשעה. חומרת פציעתו תתברר ביממה הקרובה, ובצוות הרפואי מקווים שלא מדובר במשהו רציני שישבית אותו שוב לפרק זמן משמעותי.



ויטור. התקווה היא שלא מדובר בפציעה נוספת (דני מרון)


בהעדרו של בן ביטון הפצוע, ניסה בכר לבצע אלתורים בכנף ימין של ההגנה, ללא הצלחה. המגנים הימניים לשעת חירום "שחו" על הדשא הרטוב, לעיניו של דור אלו, מגן ימני טבעי, שלא הוקם מהספסל. בפיגור של 2:1 בן שהר פינה את מקומו לניב זריהן, ובאר שבע נשארה ללא חלוץ טבעי על המגרש. עדן בן בסט קפא משחק שלם על הספסל. החלוץ שהגיע מהפועל חיפה עשוי לעשות את הדרך חזרה לכרמל, בכפוף להבנות בין המועדונים בנוגע לדמי ההעברה תמורתו. כזכור, באר שבע שילמה עבורו בקיץ האחרון, ומצפה להחזר כלשהו בעד ההשקעה, אך בשלב זה הפועל חיפה מסרבת לשלם לדברי הבעלים יואב כץ.


מלבד הפועל חיפה, יש עוד כמה קבוצות המתעניינות בחנן ממן, הבינגו של האליפות השלישית, שנכנס אמש בדקות הסיום. שחקן העונה של העונה שעברה איבד את מקומו בהרכב, ולא ברור עד מתי יהיה מוכן להשחית את זמנו על ישיבה על הספסל האדום. אמש בירידה מכר הדשא יכול היה ממן, למשל, לצפות בחגיגות הניצחון של הקמע בתחפושת התרנגול שקרקר סביב צ'יבוטה וחבריו.


משחק שני ברציפות שחן עזרא לא מוזמן לסגל של בכר, ובקבוצה מעריכים שהוא קרוב לחזרה לבית"ר ירושלים, כשגם מכבי חיפה יכולה להיות אופציה עבורו. לאותה פינה נדחק המגן ההונגרי מיחאי קורהוט, שמבין ששוב לא בונים עליו. אם ההונגרי יבקש לעזוב, באר שבע לא תעמוד בדרכו.



בן בסט וממן. מבלים בעיקר על הספסל לקראת עזיבה אפשרית (מאור אלקסלסי)


ובתוך כך מתרבים סימני השאלה סביב עתידו של ג'ון אוגו, שצפוי להתבשר בזמן הקרוב ביותר על החתמתו של קווין טאפוקו, שסיכם את תנאיו לשלוש עונות. הצרפתי שמגיע לקישור האחורי בטרנר מהפועל חדרה אמור לתת מענה לעזיבה פתאומית של הניגרי, אם וכאשר. שחקנים בקבוצה העריכו שהניגרי היה שמח לחדש את שיתוף הפעולה עם חברו הטוב טוני וואקמה, כיום בטרבזונספור. בקיץ הקרוב אוגו יהיה שחקן חופשי, מה שמצמצם משמעותית את הסיכוי שקבוצה כלשהי תרכוש אותו בעיתוי הנוכחי, ותשלם לקבוצתו פיצוי כספי, בידיעה שניתן יהיה לקבל את הנכס ללא תמורה בעוד חודשים ספורים.


לאחר המשחק אוגו העלה פוסט באינסטגרם וכתב לאוהדים: "אנחנו מצטערים שאכזבנו אתכם, תדמית המועדון והכבוד שלו חשובים לי מאוד ואני לא לוקח את זה כמובן מאליו. לא נפסיק לעבוד אחרי כישלון. כל השמועות והספקולציות באשר לקריירה שלי לא מגיעות ממני וכל מה שאתם קוראים לא נכון. אני מפוקס רק בהפועל באר שבע וכיצד לשנות את הסיטואציה בה הקבוצה נמצאת".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To the fans of Hapoel Beer Sheva,We are sorry to have let you all down . The pride and image of this club means a lot to me and I shall not take it all for granted . Nothing stops working after failure…Rumors, speculations about my career are not coming from me, anything read about me are all false .My only focus is the team and how to get off this situation we are into.

A post shared by ogu30 (@ogu30) on



בנוסף, בסיום ההתמודדות התייצב נייג'ל האסלביינק בעמדת הראיונות, ולפני שהלך להתחמם דיבר אוטוסטרדה: "הם ניצלו את המצבים ואנחנו לא. בעטו פעמיים, כבשו פעמיים. אני מאמין בקבוצה, ואני כן מאמין שיש לנו סגל טוב, המציאות היא כזאת שאנחנו נמצאים היכן שנמצאים. נעשה הכול כדי לחזור למסלול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי