שטקוס חתם בבית"ר ירושלים, יצטרף בעונה הבאה

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אודי ציטיאט

שוער הפועל חיפה, שחוזהו יסתיים בקיץ, נפגש עם משה חוגג וחתם על חוזה לשנתיים החל מהעונה הבאה, אז יעבור לבירה ללא תמורה. הארכת חוזה בשנתיים הוצעה לאיתמר ניצן, חלוץ קלוז' במו"מ ועשוי להצטרף

(גודל טקסט)

זה לא סוד שהשוער הליטאי של הפועל חיפה, ארנסטס שטקוס, היה מבוקש מאוד בבית"ר ירושלים. לאור סירובו של הבעלים יואב כץ לשחררו בחלון ינואר שייפתח מחר (שלישי) והעובדה שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב והוא רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בו ולעבור ללא תמורה, הוא חתם הבוקר לשנתיים בבית"ר ירושלים ,חוזה שייכנס לתוקף בקיץ הקרוב.

שטקוס בן ה-33 הגיע להפועל חיפה בקיץ 2017 והיה אחד מכוכביה בעונת השיא בשנה שעברה תחת ניר קלינגר, מי שצפוי להיות מאמנו גם בעונה הבאה, וכידוע גם הסתיימה עם זכייה בגביע המדינה. לכרמל הגיע שטקוס אחרי שבילה בקפריסין, יוון, טורקיה והולנד ולזכותו גם 22 הופעות במדי נבחרת ליטא מאז שנת 2011, וכיום הוא שוערה הבכיר, מועדף בין השאר על פני אמיליוס זובאס מבני יהודה.

בנוסף להחתמת שטקוס, בית"ר ירושלים הודיעה שגם השוער איתמר ניצן זכה להצעה להאריך את חוזהו בשנתיים וכי הנהלת המועדון מתכוונת להיפגש עמו ועם סוכניו בקרוב.


שטקוס חותם הבוקר בבית"ר ירושלים (האתר הרשמי)

במקביל החלה בית"ר ירושלים גם במו"מ עם החלוץ הקמרוני רוברט אנדיפ טאמבה בן ה-24, שמשתייך לקלוז' הרומנית. נציגיו של החלוץ כבר קיבלו הצעה כספית ובבית"ר ממתינים להתפתחויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי