פרדי פלומיין חתם ל-3.5 שנים בבית"ר ירושלים

משה חוגג, פרדי פלומיין
משה חוגג, פרדי פלומיין | בית"ר ירושלים, רשמי

בתום סאגה ארוכה ומורכבת, הפועל חדרה קיבלה מהקבוצה מהבירה חצי מיליון דולר עבור הצרפתי, כשחלק מהסכום הועבר לנציגיו, שמחזיקים ב-40 אחוז מכרטיסו של הקשר, שירוויח 160 אלף יורו לעונה. ערן לוי ובריהון יעזבו

(גודל טקסט)

בתום סאגה ארוכה, הקבוצה של משה חוגג צירפה שחקן רכש מבטיח. פרדי פלומיין עזב הערב (שלישי) את הפועל חדרה וחתם בבית"ר ירושלים במדיה הוא ישחק בשלוש וחצי העונות הקרובות. הקבוצה מהבירה שילמה לעולה החדשה חצי מיליון דולר, כפי שמופיע בסעיף השחרור של השחקן. מרבית הסכום הועבר לחדרה והשאר ממנו הגיע לסוכניו של השחקן שמחזיקים ב-40 אחוזים אחוזים מכרטיסו.



מהקבוצה מהבירה נמסר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שמח להודיע על הצטרפותו של הקשר המוכשר פרדי פלומין. פלומין חתם על חוזה לשלוש שנים בשורות המועדון והוא יצטרף לחבריו החדשים כבר מחר. החתמתו בהחלט מהווה הצהרת כוונות עבור המועדון". הפועל חדרה הודיעה: "הפועל חדרה מודה לפרדי על תרומתו הרבה ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך!".
 


מוקדם יותר היום ראשי בית"ר ירושלים, הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה, נפגשו עם נציגיו של פלומיין, וסגרו עמו את התנאים הכספיים. אחרי מספר שיחות וטיוטות של הצעות כספיות, שכבר הועברו בין הצדדים, קיבל בסופו של דבר פלומיין הצעה לשלוש עונות וחצי, בשכר המוערך בכ-160 אלף יורו לעונה. כזכור, לפני שבוע חתמו ראשי בית"ר על הסכם רכישתו של הקשר מהפועל חדרה בעסקה שהייתה אמורה להיות משולבת, יחד עם רכישתו של קווין טאפוקו, שבסופו של דבר יעבור להפועל באר שבע. 

 




בבית"ר מאמינים שפלומיין יהיה זה שיוסיף את הברק לחלק ההתקפי, שמתקשה לאחרונה לספק את הסחורה. ראשי בית"ר ירושלים עקבו מתחילת העונה אחר ביצועיו של הקשר הצרפתי, התרשמו ממנו מאוד והיום הצליחו לצרף אותו.



ישחק בבית"ר ירושלים. פרדי פלומיין (דני מרון)


אמש נורתה יריית הפתיחה של הבעלים חוגג, בכל הנוגע לחלון ההעברות הנוכחי, שנפתח רשמית הבוקר, עם החתמתו של השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, שנכון לעכשיו צפוי להצטרף רק בעונה הבאה, אולם ייתכן ויהיו התפתחויות גם בגזרה זו ותימצא הדרך להביא את השוער כבר במהלך ינואר לבית וגן.


בימים הקרובים תהיה גם תנועה הפוכה מהקבוצה ומספר שחקנים צפויים לעזוב. ברונו איבה כבר עזב את בית"ר והבאים בתור אמורים להיות ערן לוי ויעקב בריהון, שבודקים כעת מספר הצעות מליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי