נעלם מהנוף: איתן טיבי בדרך החוצה ממכבי תל אביב

פרדראג ראיקוביץ' עם איתן טיבי
פרדראג ראיקוביץ' עם איתן טיבי | אודי ציטיאט

חוזהו של הבלם, שלא נספר על ידי הצוות המקצועי מאז הטעות שהובילה להדחה מהליגה האירופית, לא יחודש בסיום העונה. "מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע עוקבות". למרות מיעוט הדקות, שוינפלד מרוצה

(גודל טקסט)

אחרי שנים בהן היה מהבלמים המובילים בישראל, איתן טיבי נעלם מהנוף ורשם רק 62 דקות העונה בליגה במדי מכבי תל אביב. אמש, בניצחון 1:4 על מכבי נתניה, הוא נותר מחוץ לסגל של ולדימיר איביץ' ודרכו החוצה מהמועדון נראית סלולה.

טיבי, שסבל לאחרונה מפציעה בשריר הירך האחורי, לא נספר על ידי הצוות המקצועי של מכבי תל אביב מאז הטעות הגורלית שהובילה להדחה מהליגה האירופית בשלב הפלייאוף על ידי סרפסבורג הנורבגית. חוזהו של הבלם בקריית שלום יסתיים בתום העונה הנוכחית ולמרות האופציה שיש לצהובים, הוא לא יחודש, בדיוק כפי שקרה בקיץ עם טל בן חיים שהצטרף לבית"ר ירושלים.

מספר מועדונים בכירים כבר לוטשים עיניים לכיוונו של הבלם ובסביבת מכבי תל אביב אמרו לספורט1: "החוזה של איתן כבד והוא לא ימשיך כאן בעונה הבאה. מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע עוקבות וממתינות להתפתחויות בקיץ כשגם מעבר בחודש ינואר על הפרק". שכרו של טיבי הוא כאמור מהגבוהים במכבי תל אביב ואם תהיה לו הצעה כבר עכשיו ייתכן שהמהלך ייצא לפועל כשמוליכת הטבלה כאמור לא צפויה להתנגד.


בדרך החוצה ממכבי תל אביב. איתן טיבי (אודי ציטיאט)

שחקן נוסף שלא נכלל אמש בסגל וזוכה לדקות מועטות הוא ארון שוינפלד, שמעמדו הנמוך צפוי לספוג עוד מכה אם ולדימיר איביץ' יחתים חלוץ בינואר. מספר קבוצות רוצות לצרף את שוינפלד, אך נכון לרגע זה הבהיר השחקן כי הוא מרוצה במכבי תל אביב ואינו מעוניין לעזוב. בדומה לטיבי, גם שוינפלד מפגין יכולת גבוהה באימונים וזוכה להערכה רבה מהצוות המקצועי על כך.

בגזרת כריסטיאן באטוקיו, השחקן עדיין לא הגיע עם מכבי תל אביב להסכמות לגבי עזביתו, דבר אשר מונע הגעה של חלוץ זר. הקשר לעומת זאת טוען שהוא כשיר לשחק לאחר שהחלים לאחרונה מניתוח בברכו, אבל הוא לא נמצא בתוכניות של איביץ'. בקריית שלום יעשו מאמץ להגיע עם השחקן להסכם פרידה מכובד, כאשר כידוע הוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה וכרגע הוא מתקשה למצוא קבוצה שתקלוט אותו.


זוכה להערכה מאנשי מכבי תל אביב. ארון שוינפלד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי