מגמאדוב לשחקנים: "הכל תלוי בכם, רוצה שנרים קצב באימונים"

מוראד מגמאדוב
מוראד מגמאדוב | עדי אבישי

המאמן החדש של מכבי פ"ת העביר אימון בכורה. גם אלישע לוי נפרד: "ניסיתי בדרכי שיהיה יותר טוב". עיסא סיסוקו יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה (שבת, 18:15, ישיר בספורט3). וגם: הניסיון לצירופו של מתן חוזז

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה יצאה אתמול (שלישי) לתקופה חדשה, כשהמאמן מוראד מגמאדוב, יחד עם עוזריו נאור ותמיר לוזון העבירו את אימון הבכורה.

אל מתחם האימונים הגיע גם המאמן היוצא, אלישע לוי, כדי להיפרד מהשחקנים בנוכחות המנהל המקצועי עומר גולן. אבי לוזון הגיע למתחם רק לאחר עזיבתו. "תמיד ניסיתי בדרך שלי שיהיה יותר טוב. זאת הייתה החלטה של אבי ולא שלי ואני מאחל לכם בהצלחה. אתם מחויבים, תמשיכו להשקיע, בסופו של דבר הכל תלוי בכם".

מגמאדוב, ערך אסיפה קצרה לשחקנים ברוח דומה למאמן הקודם: "הכל תלוי בכם. אין מבחינתי שיטת משחק שלא טובה כי הכל תלוי בשחקנים. אני רוצה שנרים קצב באימונים". שחקנים בקבוצה סיפרו על אווירה טובה באימון, כשהמאמן החדש ניסה להרים את הקצב והוסיף מספר תכנים, כדי להפוך את האווירה בקבוצה לחיובית יותר.


מוביל את מכבי פתח תקווה לדרך חדשה. מוראד מגמאדוב (אודי ציטיאט)

בינתיים, בשורות טובות מכיוונו של עיסא סיסוקו. המגן הימני, שהוחלף במחצית הראשונה מול הפועל חדרה ונעדר מהמשחק מול מכבי חיפה ביום שבת, החלים מהמתיחה בשריר הירך האחורי. סיסוקו, ערך הבוקר אימון מלא ויעמוד לרשותו של מגמאדוב במשחק מול הפועל חיפה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט1).

בינתיים, גורמים במו"מ בין מתן חוזז להפועל חיפה, סיפרו כי המלאבסים גילו עניין בהשאלתו, כאשר היו"ר אבי לוזון פעל רבות על מנת לצרפו לקבוצה. כידוע, היחסים בין מכבי תל אביב למכבי פתח תקווה לא נמצאים בשיאם.

בנושא אחר, שחקני הקבוצה צחי גיגי, לידור כהן ותאי בריבו ביקרו הבוקר בבית ספר יד לבנים ושוחחו עם התלמידים על מנהיגות, מניעת אלימות, כבוד הדדי וקבלת האחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי