גורם בבני סכנין: "זה משחק שיכול לקבוע עונה שלמה"

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

במועדון מבינים כי ניצחון על חדרה יכול להוציא אותם לדרך חדשה אך הפסד עשוי להביא לזעזוע נוסף. עסקת טרייד עם רעננה תיסגר בשבוע הבא. ובינתיים, הקשר סוהיל ארמלי חתם לשנתיים וחצי

(גודל טקסט)

דריכות שיא בבני סכנין לקראת משחק החוץ מחר (שבת) מול הפועל חדרה. במועדון אומנם הרגיעו מעט את הלחץ לאחר התיקו 0:0 הביתי מול בית"ר ירושלים, ובעיקר לאור העובדה שהקבוצה הפגינה משחק הקרבה ואף זכתה למחמאות מצד הקהל הביתי.

מצד שני, סכנין עדיין מדורגת מתחת לקו האדום והפסד עלול לגרום לתסבוכת בתחתית הליגה, ובמועדון טוענים כי אף עשוי להביא לזעזוע נוסף בקבוצה. "זה משחק שיכול לקבוע עונה שלמה. ניצחון ונצא לדרך חדשה, אבל אם נפסיד מצבנו יהיה בכי רע", אמר גורם בקבוצה. במקביל הודיעה סכנין, כי הקשר סוהיל ארמלי הועבר לשורותיה מבני יהודה וסיכם לשנתיים וחצי.

בסכנין שבעי רצון מחזרתם של שלומי אזולאי ומוחמד גאדיר לאימונים מלאים והשניים צפויים לפתוח ב-11 של עמיר תורג'מן, כאשר המגן עלי עותמאן עדיין פצוע ואינו יקח חלק במשחק. המאמן צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שפתח מול בית"ר ירושלים כשגאדיר יחליף את זגורי הפצוע. הקשר ג'אבר עטאא חזר להתאמן אך עדיין לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק.


מוחמד גאדיר. צפוי לפתוח במקום זגורי הפצוע (אריאל שלום) 

במועדון ממשיכים לעבוד על חיזוק ומקווים כי עסקת הטרייד עם הפועל רעננה תיסגר עוד לפני משחק גביע המדינה מול מכבי חיפה בשבוע הבא. על פי העסקה, מוחמד כליבאת יעבור מסכנין לקבוצה של מנחם קורצקי והמגן עמנואל אמבולה יעשה את הדרך ההפוכה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי אבוריא, סארי פלאח, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, איהאב שאמי, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, איהאב גנאים, שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי