חאג'י בארי עשוי לערוך בכורה בקריית שמונה נגד בית"ר ירושלים

וובה בראון
וובה בראון | מאור אלקסלסי

חלוץ נבחרת גינאה עשוי לפתוח בהרכב על חשבון וובה בראון, כאשר תומר קשטן עדיין מתלבט האם לשנות מערך: "נצטרך למנף את עצמנו מבחינת היכולת כדי להגיע לטדי ולהשיג תוצאה טובה" (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

קריית שמונה, שניצחה את הפועל תל אביב במחזור שעבר וקטעה קצף של שבעה מששחקים ללא ניצחון, תנסה להמשיך מחר (ראשון ב-20:30, שידור ישיר בספורט1) את המומנטום החיובי תחת המאמן החדש תומר קשטן כשתתארח אצל בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. הצפוניים יגיעו כבר הערב למכון וינגייט, שם יערכו את האימון המסכם ומיד לאחר מכן תצא הקבוצה לבית מלון בבירה.

קשטן סיפר לקראת המשחק שמרכוס דיניז ויואל אבוחצירה עדין פצועים ולא יעמדו לרשותו וכך גם יובל שפונגין שמתאושש מזעזוע מוח. שמעון אבוחצירה צפוי להיכלל בסגל וכנראה שיקבל שוב דקות אחרי שסיים תהליך שיקום ארוך של שלושה חודשים והתאושש מפציעה במפשעה. מי שצפוי להיכלל בסגל לראשונה מאז חתם בקבוצה הוא החלוץ חאג'י בארי, שחקן נבחרת גינאה, שאמור להוסיף מחץ לחלק ההתקפי שמקרטע בשבועות האחרונים. המאמן עדין מתלבט האם לפתוח במערך דומה לשבוע שעבר, עם חלק אחורי מעובה, או ללכת הפעם על הרכב התקפי יותר ואז עשוי בארי לפתוח במקום וובה בראון.

"היה חשוב לנו לעצור את כדור השלג, אחרי שבעה משחקים ללא נצחון", אמר המאמן קשטן לאתר הרשמי של המועדון. "הלחץ שהיה כאן, גם אם לא דיברנו עליו בפה מלא, השפיע על השחקנים, ואני שמח שהצלחנו לנצח משחק חשוב נגד הפועל תל אביב. אנחנו צריכים לדעת שהיכולת לא הייתה מספיק טובה ונצטרך למנף את עצמנו מבחינת היכולת כדי להגיע לטדי ולהשיג תוצאה טובה".


עשוי לעלות במערך התקפי. תומר קשטן (מאור אלקסלסי)

על היריבה בית"ר ירושלים שמגיעה עם מספר שחקני רכש חדשים, אמר קשטן: "אחד הדברים שאמרתי לשחקנים כשהגעתי לקבוצה זה שאני רוצה שקודם כל נתייחס לעצמנו, שנחשוב מה הפרמטרים החיוביים שלנו ומה אנחנו יכולים להביא למשחק, ומה אנחנו רוצים ודורשים מעצמנו. כמובן שתהיה התייחסות גם לבית"ר ירושלים. אנחנו מכבדים אותם, בטח בטדי, תהיה התייחסות למערך שלהם, לשחקנים באיכותיים שהצטרפו, אבל גם לפני כן בית"ר ירושלים הייתה קבוצה איכותית. אבל קודם נתייחס לעצמנו ולפעולות שאנחנו צריכים לעשות".

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, וובה בראון (חאג'י בארי), אורי מגבו, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, מוחמד שכר, לוי גרסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי