בניון, פלומיין וקונטה ייכללו לראשונה בסגל בית"ר ירושלים

משה חוגג, פרדי פלומיין
משה חוגג, פרדי פלומיין | בית"ר ירושלים, רשמי

קלינגר מתכנן לעלות במערך התקפי נגד ק"ש (20:30, ישיר בספורט1), כשהקשר הצרפתי יחליף את טיירה לאחר האישור הסופי מבקרת התקציבים. המגן חזר מפציעה של תשעה חודשים. בבירה מאמינים שאלמוג יחתום עד מחר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת המשחק החשוב הערב (ראשון ב-20:30, שידור ישיר ספורט1) באצטדיון טדי נגד קרית שמונה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל.


מאזן הנקודות של בית"ר העונה בטדי עומד על חמש בלבד מתוך 24 אפשריות, כשהיא השיגה ניצחון בודד נגד בני סכנין ועוד שלוש תוצאות תיקו. בקבוצה מקווים להציג שיפור ביכולת וכמובן בכל נושא צבירת הנקודות באצטדיון הביתי, ואולי זו הסיבה שהמאמן ניר קלינגר תרגל מערך התקפי במיוחד כשבחר להוציא מההרכב את אפונסו טיירה ולהכניס במקומו את קשר הרכש החדש פרדי פלומיין, שצפוי לפתוח יחד עם עידן ורד ומאור בוזגלו בקישור.


אחרי שבעלי הקבוצה משה חוגג העביר היום את הכסף הנדרש בבקרה התקציבית, חוזיהם של יוסי בניון ופלומיין אושרו והשניים צפויים להיכלל לראשונה בסגל למשחק נגד קריית שמונה, כשהצרפתי כאמור אף צפוי לפתוח בהרכב. אגב, בבקרה לא הסתפקו רק בכסף שהעביר חוגג ובנוסף דרשו ממנו לחתום על מסמך התחייבות.



אמור לפתוח הערב בהרכב. פרדי פלומיין (דני מרון)

שחקן נוסף שיירשם למשחק לראשונה העונה הוא אנטואן קונטה שחזר לסגל אחרי תשעה חודשים בהם היה פצוע בברכו. המגן הצרפתי עבר תהליך שיקום ארוך מאוד אחרי שנותח פעמיים במיניסקוס בברכו והצטרף לאחרונה לאימונים מלאים עם הקבוצה. מי שלא ייכללו בסגל הם ערן לוי שמושעה עד יום שני ובכל מקרה סיים את דרכו בקבוצה וטל כחילה. יעקב בריהון שלא התלבש במשחקים האחרונים ונראה בדרך החוצה מהמועדון ייכלל בכל זאת בסגל למשחק.


לצד ההכנות למשחק, בבית"ר מאמינים שבמהלך היום או לכל המאוחר ביום שני, תיסגר סופית עסקת רכישתו של איילון אלמוג, שחקנה של בית"ר תל אביב-רמלה, שכרטיסו שייך למכבי תל אביב. כפי שכבר פורסם, תנאיו הכספיים של השחקן כבר סוכמו וגם תנאי התשלום מול הצהובים נסגרו על מיליון וחצי יורו תמורת 50 אחוז מכרטיסו. מספר מחלוקות נותרו בנוגע לאחוזי מכירה עתידית ותשלומי עמלות הסוכן אמורות להיפתר ולאחר מכן תיחתם העסקה רשמית.


הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין, פרד פלומיין, מאור בוזגלו, עידן ורד, אנתוני וארן (יאקוב סילבסטר).




מתקרב לבית"ר ירושלים. אלמוג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי