רפואה: "הפועל ת"א היא חלק ממני ולכן חזרתי"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

אחרי שפוטר מתפקידו ומונה כעבור 40 ימים, המאמן הוצג: "הרגשתי שהקהל רצה אותי, יש ביני לבינם חיבור". הדרבי נגד מכבי ת"א (שני, 21:00): "זו הקבוצה הכי טובה בארץ". וגם: מוליץ', קלאודמיר ו-ואלסקיס

(גודל טקסט)
קובי רפואה פוטר מהפועל תל אביב וקיבל את התפקיד כעבור 40 ימים לאחר שאופיר חיים לא שרד. היום (שני) הוא הוצג במסיבת עיתונאים כמאמן האדומים ודיבר לקראת הדרבי שיתקיים מחר (שני ב-21:00) באצטדיון המושבה נגד מכבי תל אביב.


הפועל תל אביב תגיע למשחק נגד מוליכת הטבלה כשהיא במקום ה-12 בליגת העל עם 16 נקודות, אחת בלבד יותר מסכנין שניצבת מתחת לקום האדום ושתיים מעל האחרונה מ.ס אשדוד. האדומים, שחילצו בסיבוב הראשון 0:0 ממכבי תל אביב בנתניה, ניצחו העונה רק פעמיים ובמאזנם עשרה שערי זכות בלבד.


רפואה פתח את דבריו והתייחס לחזרתו לקווים: "אני לא אגיד אם הופתעתי או לא, אבל הפועל תל אביב היא חלק ממני ואני חלק מהפועל תל אביב. המצב בטבלה לא אידיאלי. יש פה מסיבת עיתונאים, ואני מכבד אותה כי אני מוכרח לדבר, אך מבחינתי צריך לעבוד עכשיו כמה שיותר ולדבר פחות". 


על פיטוריו של אופיר חיים: "אני לא אדבר על המאמן הקודם, כי אני מכבד כל מאמן וכל אדם. הפקנו לקחים, גם אני באופן אישי, אבל מבחינתי אני מסתכל קדימה. יש לנו חודש קריטי ובזה אני מתעסק. הדברים הטובים והפחות טובים שחסרים לקבוצה? את זה אני אשמור לעצמי, כפי שאמרתי הפקנו לקחים ומכאן נמשיך הלאה ונשתפר".




אופיר חיים (מאור אלקסלסי)


מכבי תל אביב: "דרבי זה דרבי, זה משחק גדול, זה בכלל לא משנה מי היה יושב פה, הדרבי התל אביבי הוא המשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי. לדרבי יש הרבה מעבר, וזה בכלל לא משנה מי היה מאמן את הקבוצה. אנחנו נעשה את כל ההכנות שצריך והקבוצה תגיע מוכנה. החזרה שלי היא כבר היסטוריה. אנחנו מסתכלים קדימה ויש לנו משחק מאוד חשוב. עומד בפנינו חודש קריטי, אני פחות מעניין. הפועל תל אביב רוצה לעשות תוצאה טובה מחר, היא תבוא מוכנה, ונדבר אחרי המשחק".


על יחסי הכוחות: "כל משחק הוא משחק שונה, כמובן שמכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת שלא הפסידה העונה, ולכל הדעות היא גם הכי טובה בארץ. לנו יש את הרצונות שלנו ונעשה הכל כדי להוציא תוצאה טובה מחר. אנחנו לא חוששים, אבל מכבדים כי אנחנו יודעים מה האיכויות של מכבי, וננסה לעשות תוצאה טובה, זה הדבר היחיד שמעניין אותי. כדורגל מתחיל ב-0:0, אף פעם אתה לא יודע איך משחק יתפתח, נכון שמכבי פייבוריטית, אבל אנחנו לא מסתכלים על לקחת נקודה. אנחנו רוצים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו, ונגיע מוכנים".

אוהדי הפועל תל אביב: "חלק גדול בהחלטה שלי להיות פה זה החיבור שלי לקהל. אני מרגיש שהקהל מחובר אליי ורצה אותי, והקהל הוא חלק גדול מהפועל תל אביב".

 
 


אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)


רפואה הוסיף: "אני חלק בלתי נפרד מהפועל תל אביב, כך הרגשתי ובשביל זה אני פה, אבל חבר'ה בוא נשים את כל הדברים בצד. מה שהיה זה היסטוריה, הפועל תל אביב היא מעניינת לא אני, והיא נמצאת במקום לא טוב היום בטבלה, ובזה נתעסק, לא בי.אני לא מסתכל על מעמד כזה או אחר, אני פה, ואני שמח להיות פה, כי כמו שאמרתי – הפועל תל אביב היא חלק ממני ואני מרגיש מחויב ובשביל זה אני פה". 


 

מעמדו של פייסל מוליץ': "החלטנו בתחילת העונה שלהפועל תל אביב יהיה חמשיה זרים וכרגע יש שישה, אז החלטנו לשחרר אחד, אבל מוליץ' הוא חלק בלתי נפרד מהפועל תל אביב. אני לא מאמין במנודים, הוא מתאמן עם כל הקבוצה ועושה אימוני כושר, אנחנו מנסים לשחרר אותו כי יש לו חוזה ואנחנו לא יכולים להשאיר אותו".


מצבו של קלאודמיר: "הוא בכושר טוב כי הוא התאמן וגם שיחק. לגבי ואלסקיס, יקח לו עוד זמן להיכנס לכושר משחק, הוא עובד על פי תכנית ואני מאמין שהוא יהיה מוכן בתוך שבוע-שבועיים".


חיזוק נוסף: "יש דברים שלא תלויים בהפועל תל אביב. זה לא כל כך פשוט, אבל אני מאמין שאחרי הדרבי תהיה התפתחות בנושא הרכש. אנחנו רוצים להתחזק ועובדים 24 שעות ביממה כדי לעשות את זה, אבל אי אפשר לעשות קסמים, בינתיים נסתדר עם מה שיש ואני מקווה שזה יביא תוצאות".



הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פירסמן, שי אליאס, קלאודמיר פריירה, רמזי ספורי, רועי זיקרי, אחמד עאבד, ג'וזף גנדה. 

 

 ושוב איתכם. קובי רפואה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי