כפי שפורסם בספורט1: רומאריו פירס סיים את דרכו במכבי פ"ת

נס זמיר עם רומאריו פירס
נס זמיר עם רומאריו פירס | דני מרון

הקשר שוחח עם ראשי המועדון והגיע לסיכום על עזיבה, יערוך בשלישי את משחקו האחרון ויחזור לרומניה. מגמאדוב לשחקנים: "הייתי מרוצה משיטת שלושת הבלמים". בקבוצה מחפשים קשר ישראלי נוסף, בריק וגורדנה מועמדים

(גודל טקסט)
אחרי מכירתו של מנור סולומון, מהפכת חודש ינואר החלה היום (ראשון) במכבי פתח תקווה כאשר הקבוצה הגיעה לסיכום עם הקשר רומאריו פירס על עזיבתו.


כבר הבוקר פרסמנו שהקבוצה צפויה לחתוך את הקשר הברזילאי, בנוסף ככל הנראה לבלם ז'והאן מרסיאל, כשנערכה שיחה בין פירס לראשי המועדון ובסיומה הוסדרה עזיבתו.


הקשר לא יוכל ליטול חלק במשחק הליגה הבא מול הפועל באר שבע בשל הכרטיס הצהוב החמישי שספג אמש במשחק מול הפועל חיפה ולמעשה, ייפרד רשמית מהקבוצה ויערוך את משחקו האחרון ביום שלישי מול הכח עמידר רמת גן בגביע המדינה. לאחר מכן, הוא צפוי לחתום באסטרה גיורגיו הורמנית, איתה מנהל מו"מ.



סיים את דרכו במכבי פתח תקווה. פירס (דני מרון)


פירס, שיחק במדי המלאבסים בשנתיים וחצי האחרונות, כשבעונתו הראשונה היה שותף לעונה המוצלחת תחת קובי רפואה שהסתיימה במקום הרביעי. לישראל הוא הגיע בעונת 2014/15, אז חתם במכבי נתניה ועונה לאחר מכן זכה בגביע המדינה עם מכבי חיפה. 



עקב שחרורו של הברזילאי, בצוות המקצועי עשויים רוצים להתחזק גם בקשר אחורי ישראלי, כאשר הוצעו לקבוצה את יניב בריק ורועי גורדנה, שכבר שיחקו בקבוצה, אך טרם ברור אם תחול התקדמות במגעים.


הבוקר ערכו שחקני הקבוצה אימון שחרור, כשבתחילתו כינס המאמן מוראד מגמאדוב את השחקנים ואמר להם: "בתחילת המשחק היינו טובים וסבלנו מחוסר מזל. דווקא כאשר שיחקנו בשיטת שלושת הבלמים, הייתי מרוצה וכשעברנו לארבעה שחקני הגנה, אני חושב ששיחקנו פחות טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי