בית"ר ירושלים הציעה 400 אלף יורו עבור גנדה, מתקיים מו"מ

ג'וזף גנדה
ג'וזף גנדה | דני מרון

פרסום ראשון: קבוצתו של קלינגר תנסה לצרף את חלוץ הפועל ת"א והציעה בעסקה גם את וארן, סילבסטר או בריהון. האדומים לא ממהרים למכור, בשלב זה דורשים מחיר כפול ובנוסף גם את כחילה. בבירה נוטים להסכים לדרישות

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תשחק הערב (שני, 21:00) נגד מכבי תל אביב בתקווה להביא נקודות יקרות שיעלו את הקבוצה קדימה כדי להתרחק מהקו האדום, אבל לספורט1 נודע שמאחורי הקלעים ראשי המועדון עוסקים במכירה אפשרית של החלוץ ג'וזף גנדה.

גנדה עשוי לפתוח בקו הקדמי של האדומים הערב בדרבי, אבל מתברר שלא רק קובי רפואה יעקוב הערב אחרי ביצועיו. לספורט1 נודע כי השחקן בן ה-21 מבוקש על ידי בית"ר ירושלים. בהפועל תל אביב אישרו כי בהחלט ייתכן שמהלך בו יימכר גנדה לקבוצה מהבירה תמורת סכום כסף ושחקן נוסף אשר הוצע להם על ידי גורמים מטעם בית"ר ירושלים ייצא לפועל.

נודע כי ההצעה כבר נמצאת במתחם חודורוב והיא כוללת כהצעה ראשונה סכום של 400 אלף יורו והעברתו של שחקן של בית"ר ירושלים, אחד מבין וארן, סילבסטר או יעקב בריהון, אלא שבהפועל תל אביב דורשים כ-750 אלף יורו ובנוסף לאחד השחקנים שהוצעו גם את טל כחילה. מתברר שהמהלך הכספי אינו מפתה כרגע את ראשי הפועל תל אביב מהסיבה ש-40 אחוזים מהסכום בו יימכר גנדה יועברו לעירוני קריית שמונה. סוכנו של השחקן רפי שמואל, הגיב להתעניינות של בית"ר ירושלים ואמר: "מדובר ברכישה של 50 אחוז מכרטיסו ונראה איך הדברים יתפתחו". גם בכיר בבית"ר ירושלים אישר את קיום המגעים וטען כי במחיר של כחצי מיליון יורו הוא מוכן לרכוש את השחקן במיידי, אולם הביע נכונות להסכים לדרישות החדשות של ראשי הפועל ת"א.


בית"ר ירושלים הגישה הצעה, אך הפועל תל אביב לא ממהרת למכור. ג'וזף גנדה (דני מרון)

נכון לעכשיו וגם בשל המאבק המשותף של שתי הקבוצות בתחתית, אין פריצת דרך למעבר כבר עכשיו בחלון ההעברות של חודש ינואר. גורם בסביבת הפועל תל אביב אמר: "זה מהלך לא פשוט וקשה לביצוע עכשיו, אבל הכול יכול להיות בהמשך".

במשחק הדרבי יהיו 450 סדרנים ואנשי משטרה באצטדיון המושבה. מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה שהיה המאמן בתיקו 0:0 בסיבוב הראשון יציב מערך טקטי התקפי כדרכו בו אמור רועי זיקרי לשחק במרכז ההתקפה. שמו של אופיר מזרחי עלה כמועמד להגיע אבל בשלב זה מכבי חיפה מקשה על המעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי