הפועל ב"ש אישרה לשיר צדק לעזוב, זריהן ואלו יושאלו

שיר צדק
שיר צדק | אודי ציטיאט

הבלם שנדחק לקצה הספסל מאז הורשע בשימוש חומרים אסורים, פנה להנהלה בבקשה להשתחרר והוחלט שלא לעמוד בדרכו. המגן עשוי לעבור להפועל ת"א, גם עזרא קיבל את ברכת הדרך. אוגו במסר לחבריו: "הסוד הוא ללמוד להפסיד"

(גודל טקסט)
שיר צדק עוזב את הפועל באר שבע. כבר לפני מספר שבועות פנה הבלם להנהלת הקבוצה בבקשה לעזוב, והיום אושרה בקשתו. צדק היה בורג משמעותי בשתי האליפויות הראשונות ובעונה שעברה הושעה לשמונה חודשים בעקבות הרשעתו בשימוש בחומרים אסורים.


התקופה שבה לא הורשה להתאמן במסגרת הקבוצה הקשתה עליו לשחזר את יכולתו הגבוהה והעונה הוא נדחק לספסל. על רקע התערערות מעמדו המקצועי, שוחח צדק מספר פעמים עם ברק בכר והביע בפניו את חוסר שביעות רצונו לנוכח ההתפתחויות. הנהלת המועדון דנה במשך מספר ימים בבקשתו של הבלם, והחליטה כאמור שלא לעמוד בדרכו.


במקביל, הוחלט להשאיל את המגן דור אלו והחלוץ ניב זריהן, מתוך כוונה שיחזרו לקבוצה בעתיד. "אנחנו בונים עליהם", אמרו בטרנר. מי שמעוניינת בשלב זה באלו היא הפועל תל אביב, שמאמנה קובי רפואה הדריך את אלו בימיהם המשותפים במכבי פתח תקווה והוא מסומן כאופציה להרכב במקומו של עידן כהן.



אלו. הפועל תל אביב מועמדת מובילה לצרפו (עדי אבישי)


עניינו של חן עזרא אף הוא נדון בצמרת המועדון. הובהר לשחקן שאם ימצא קבוצה, הוא יהיה חופשי לעזוב. "חן שחקן מוכשר מאוד, אבל השידוך בינינו לא הצליח", אמר גורם בקבוצה. גם חן עזרא וחנן ממן יזכו להצעה מהפועל ת"א, אם ב"ש תסכים לשחררם בהשאלה עם אופציית רכישה.



בעניין אחר, בצל מצבה הלא מזהיר של הקבוצה בליגה, קשרה הניגרי של הקבוצה ג'ון אוגו העביר מסר לחבריו בחשבון האינסטגרם לצד תמונה שלו עם שלוש צלחות האליפות אותן הניף בנגב. "מכתב פתוח לחבריי לקבוצה ולחבריי לקבוצה לשעבר", כתב אוגו. "אני זוכר שזכינו בתארים האלה בשלוש עונות רצופות, כולנו סבלנו כדי לזכות בכל זה והיו כל כך הרבה עליות וירידות. מי שממשיכים לטנף עלינו עכשיו החמיאו לנו פעם. לעולם אל תוותרו בקריירה על לרדוף אחרי יותר. זה בסדר שהעונה לא הלך לנו לא בכלל שלא היינו טובים מספיק וזה אומר לנו כמה לנצח זה גדול, אבל אם אנחנו רוצים באמת לעשות משהו בחיים הסוד הוא ללמוד להפסיד. אף אחד לא נשאר בלתי מנוצח כל הזמן. אם אתם יכולים לקום אחרי תבוסה מרסקת ולבוא ולנצח שוב, אתם תהיו אלופים שוב ביום אחד".


 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Open letter to my Teammates and ex teammates.. Remember when we won this titles together 3 seasons in a row,we all suffered to win this all and had so many ups and downs .. Those who keep saying trash about us now once said Good things about us. Never give up to your career in chasing for more . It's cool the season just didn't go for us not because we are not good enough but it tells us winning is great,sure,but if we are really going to do something in life,the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a CHAMPION someday.

A post shared by ogu30 (@ogu30) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי