רפואה: "המשחק הכי טוב שלנו". הקבוצה לדין על שירת "שואה למכבי"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה משחקניו לאחר התיקו 1:1 בדרבי: "עבדנו טקטית, כל שחקן ידע מה לעשות". דגני: "מאוכזבים מהתוצאה, הגענו ליותר מצבים". במועדון יפנו למכבי חיפה בנוגע לאופיר מזרחי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שני) בתיקו 1:1 את הדרבי נגד מכבי תל אביב ויצאה מאצטדיון אם המושבות באכזבה על פספוס ניצחון שהיה קרוב. גורם במועדון אמר: "מכבי תל אביב תהיה האלופה, אבל העונה היא לא תזכה לנצח את הפועל תל אביב. הם יכולים לחגוג עם הנקודה, והמשאית הבונקריסטית שהציבו מאחור במחצית השנייה הוכיחה כי הפועל תל אביב הפחידה אותם ולהצהרות שלהם אין בסיס".

הפועל תל אביב והמאמן קובי רפואה הביכו את הצהובים של ולאדן איביץ' והראו לאוהדים ולעצמם כי הם בדרך הנכונה להתרחק מהקו האדום בדרך למרכז הטבלה. "קובי רפואה ניצח את ולאדן איביץ' בגדול, הצדק הספורטיבי לא ניצח כי הנקודות היו צריכות להגיע למתחם חודורוב. למכבי לא היו תשובות לטקטיקה של רפואה"' אמרו בקבוצה וגם סיפרו על אכזבתם מהעובדה שיועמדו לדין לאחר שאוהדים רבים ביציע המזרחי נשמעו שרים "שואה למכבי".

רפואה עצמו אמר: "לפני המשחק החדרתי לשחקנים שאנחנו באים לנצח את הדרבי הזה גם אם מכבי היו פייבוריטים. הדרבי של תל אביב הוא הכי גדול בכדורגל בישראל. לגופו של עניין אני מאוכזב, כי למרות שמכבי שלטו בעטנו ארבע וחמש פעמים לשער והם רק פעם אחת. לפני המשחק שמעתי שהפועל בכוננות ספיגה ואנחנו עבדנו טקטית וכול שחקן ידע מה לעשות. הקבוצה באה מוכנה וזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה".

רפואה.
רפואה. "לגופו של עניין אני מאוכזב" (עדי אבישי)

על כובש שער השוויון עמנואל בואטנג אמר רפואה: "בואטנג לא שיחק אצלי כי הוא שחקן בלי ניסיון שצריך ללמד אותו הרבה. מבחינה טקטית אינו מבין הכי הרבה בעולם. במשחקים האחרונים הוא קיבל יותר ניסיון והוא צריך ללמוד עוד הרבה".

כבר ביום חמישי תארח הפועל תל אביב את הפועל חדרה בגביע המדינה וביום שני תשחק בליגה בחוץ נגד מ.ס אשדוד. "גביע המדינה שונה מהליגה ויהיה מאבק קשה לעבור שלב", אמר רפואה, "ביום שני יש את משחק העונה שלנו נגד מ.ס. אשדוד, משחק שהוא על שש נקודות".

הקפטן אוראל דגני: "בין 1 ל-10, הציון לאכזבה מהתיקו הוא 7. הפועל העונה היא קבוצת הגנה ואנחנו ממעטים לספוג. חסרים שחקני התקפה ויגיעו בקרוב שחקנים איכותיים. אין ספק שללא הכרטיס האדום של מכבי תל אביב לא היה השינוי כי עמדנו בעמדות שלנו והאדום היה נקודת המפנה במשחק. עברנו ממשמעת טקטית לדחוף קדימה. מכבי תל אביב בליגה משלה העונה והיא שלטה אבל הגענו להרבה יותר מצבים לכבוש שערים".

בואטנג חוגג את השער.
בואטנג חוגג את השער. "במשחקים האחרונים הוא צובר ניסיון" (עדי אבישי)

על תפקודו כמגן ימני אמר דגני: "אני טוב יותר כבלם, אבל גם כמגן ימני שמצטרף קדימה יש לי תפקיד והפעם הייתי צריך להשפיע יותר על המשחק. במכבי חיפה ובנבחרת ישראל הייתי יותר בלם מאשר מגן".

בהפועל תל אביב אמורים לפנות אל מכבי חיפה ולבקש את אופיר מזרחי עד סיום העונה. במועדון הבהירו כי הם ממתינים להפועל באר שבע בנושא חן עזרא, שעלות החתמתו תלויה ברצון של הפועל באר שבע להשתתף בשכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי