בעקבות תקרית היריקה: מאוויס צ'יבוטה הורחק משני משחקים

מאביס צ'יבוטה
מאביס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

שעתיים וחצי לפני משחק הגביע נגד הפועל נצרת עילית, בין הדין הורה כי החלוץ בן ה-22 לא ייקח חלק בהתמודדות ובמשחק הליגה שלאחר מכן נגד מכבי נתניה ביום שבת, בשל האירוע המכוער במחזור האחרון מול רעננה

(גודל טקסט)

חלוץ בני יהודה מאוויס צ'יבוטה לא יוכל להשתתף במשחק הגביע נגד הפועל נצרת עילית שייערך הערב (רביעי) ובמחזור הליגה הבא נגד מכבי נתניה, בשל תקרית היריקה במשחק האחרון נגד הפועל רעננה, כך קבע היום בית הדין.

מאוויס צ'יבוטה אמר להגנתו: "לא ירקתי באף שחקן. עשיתי תנועה הזזתי את הראש, אבל לא ירקתי. שחקן של רעננה איים עלי ואמר לי שהוא יבוא אלי הביתה". מודה שגם התנועה שעשיתי לא הייתה צריכה לקרות, אבל האיומים עלי גם לא היו במקום. התנועה הייתה באינסטינקט, לא הייתה יריקה שם.

דובר הקבוצה רועי זריהן אמר: "יש כאן עניין של קללה שנכתב כאילו הנאשם אמר אותה. השופט היה הכי קרוב לנאשם, אם הוא לא טרח לציין שהוא קילל, אז כנראה שהוא לא צריך להיות מואשם בקללה. אבל בזווית המועדון, הנאשם מבין את חומרת התנועה שביצע בלי קשר ליריקה. זה חמור מאוד מבחינתנו, זה לא בבית ספרנו. במהלך האימונים אני נמצא, אני מכיר את הנאשם כבר שנה וחצי, הוא לא כזה. כנראה שנאמרו לו דברים חמורים".

החלטת בין הדין: "בהתחשב בדבריו של הנאשם, והבנתו את חומרת המעשה אשר לא היה צריך לקרות בשום צורה או אופן כלשהו, ותקוותי כי זוהי הפעם האחרונה בו מופיע הנאשם בפני בין הדין, זה הרי שהחלטתי כי על הנאשם ייגזר עונש של הרחקה בפועל משני משחקים".

במועדון רואים את מקרה היריקה של מאוויס צ'יבוטה בחומרה (אודי ציציאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי