נעים: "מ.ס אשדוד זו לא קבוצה של יובל נעים". רוז הוצע לקבוצה

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

המאמן דיבר בגילוי לב אחרי ההדחה מגביע המדינה: "אני לא מצליח להשריש את הדברים שמאפיינים אותי". קרבות התחתית: "כמו שאנחנו נראים כרגע, אנחנו לא נצליח להישאר בליגה". וגם: יניב בריק חתם, הבלם הצרפתי מועמד

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

יובל נעים, מאמן מ.ס אשדוד, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להדחה המפתיעה מגביע המדינה, הסיכוי של הקבוצה להישאר בליגה והשינוי שהוא לא הצליח להביא מאז קיבל את המשרה.

נעים פתח את דבריו: "הוצאתי קבוצות ממצבים קשים יותר, אבל אני חושב שהיו לי קבוצות טובות יותר. אני לא מצליח להשריש באשדוד את הדברים שלי. בדרך כלל קבוצות שלי הן נלחמות, רצות ועובדות – כרגע זה לא קורה באשדוד. יש לנו בעיה עמוקה ואני מסכים עם כל הביקורת שאני סופג. זו לא הקבוצה של יובל נעים, כרגע זה פשוט לא קורה".

המשך דרכו: "כדורגל זה משחק של שערים וטעויות, אבל אנחנו סופגים בכזו קלות ואני יכול לומר שזאת לא הקבוצה שלי. ברור שלא הכנתי את הקבוצה בתחילת העונה, אבל ידעתי לאן אני מגיע וכרגע זו עובדה שאני לא מצליח לשנות את המצב. אני חושב שאם נשנה את סגל השחקנים אז אני אוכל להביא שינוי. אם זה לא יקרה, יהיה לי קשה. אנחנו נשנה, יש מספר שמות ואני מאמין שתוך כמה ימים דברים יקרו. הבאנו שני שחקנים, אנחנו צריכים להביא עוד שלושה או ארבעה. רצינו להביא בלמים ועכשיו בגלל הפציעה של בן זקן אנחנו צריכים להביא מגן ימני".


"זו לא הקבוצה שלי" (דני מרון)

המצב המקצועי: "אנחנו לא טובים. הקבוצה צריכה להתחזק ולהיראות הרבה יותר טוב. אני מקווה מאוד שנתחזק בצורה טובה כי כמו שאנחנו נראים כרגע, אנחנו לא נצליח להישאר בליגת העל".

ההדחה מהגביע נגד יריבה מהליגה הלאומית: "עפולה שיחקה טוב, אבל אנחנו צריכים להסתכל על אשדוד והיינו רעים מאוד. יש לנו המון בעיות ופציעות, הדברים לא נראים טוב כרגע".

הקרב נגד הפועל תל אביב ביום שני: "אני חושב שבתקופה האחרונים הם משחקים טוב. אמנם לא צוברים ניצחונות, אבל אסור לנו להסתכל על קבוצות אחרות בכלל. כמו שאנחנו נראים, אין לנו סיכוי ואנחנו חייבים לעשות שינוי גדול".

בתוך כך מ.ס. אשדוד הודיעה על החתמתו של הקשר יניב בריק בשורות המועדון עד לסיום העונה. לאחר החתימה אמר: "הגעתי לקבוצה טובה שנקלעה לתקופה פחות טובה. אני יודע מה מונח על הכף ומשוכנע שנעשה הכל כדי להשיג את המטרה ולהשאיר את הקבוצה בליגה".בנוסף הבלם הצרפתי לינדזי רוז מקבוצת לוריין מצרפת קיבל הצעה להצטרף ואמור להשיב עד סוף השבוע. כזכור רוז שגדל במחלקת הנוער של ליון היה מועמד לבית"ר ירושלים בעונה שעברה.


יניב בריק (מ.ס. אשדוד האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי