בשיקטאש הגישה הצעה בגובה 450 אלף יורו על אלי דסה

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

מאמן הקבוצה הטורקית שנול גונש רוצה לחזק את צד ימין של ההגנה ועל פי הדיווחים במדינה אחד המועמדים הוא מגן מכבי תל אביב, שיסיים את חוזהו בתום העונה ועשוי לעבור כבר בינואר אם לא יאריך אותו

(גודל טקסט)
האם אחרי המעברים של מנור סולומון לשחטאר דונייצק ושל דאבור לסביליה, שחקן ישראלי נוסף נמצא בדרכו למועדון פאר אירופי? בשיקטאש הטורקית הציעה 450 אלף יורו על המגן הימני מכבי תל אביב, שיסיים את חוזהו בצהוב בתום העונה. מוקדם יותר פורסם בטורקיה שמאמן בשיקטאש, שנול גונש, מעוניין לחזק את צד ימין של ההגנה ואחד המועמדים הוא השחקן בן ה-26, ולפי הידיעה שוויו מוערך ב-1.25 מיליון יורו. מי שמנהל את המגעים למעברו של השחקן הוא הסוכן אבי נמני.


דסה מנהל בתקופה האחרונה משא ומתן עם מכבי תל אביב בנוגע להארכת חוזהו במועדון כשההצעה הנוכחית של מוליכת ליגת העל עומדת על חוזה לחמש שנים עם שכר שנתי של כ-400 אלף יורו, כשבנוסף בשלוש השנים הראשונות יקבל השחקן מענק של 100 אלף יורו בכל שנה תמורת כרטיסו. במקרה שהצדדים יגיעו להסכמה, יכלול החוזה החדש סעיף שחרור לא גבוה, כשהסכום עדיין לא ידוע. כזכור, רק לאחרונה התעניינה במגן הימני לודוגורץ הבולגרית, כשכעת על פי הדיווחים גם בשיקטאש, שמדורגת שביעית בליגה הטורקית אחרי 17 מחזורים, נמצאת בעקבותיו. 


עם דסה או בלעדיו, במכבי תל אביב מתכוונים להביא העונה לקריית שלום את שלושת התארים של הכדורגל הישראלי והערב באצטדיון בנתניה יארחו הצהובים את הפועל עכו מהליגה הלאומית. המאמן ולדימיר איביץ' אמור לבצע מספר שינויים בהרכב הפותח ולאפשר לשרן ייני, אנריק סאבוריט, דור פרץ, דור מיכה ועומר אצילי לנוח מחוץ למשחק או שחלקם יהיה על ספסל המחליפים. החלוץ איתי שכטר מושעה בעקבות הכרטיס האדום שספג בדרבי נגד הפועל תל אביב, כשגם אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' הפצועים בחוץ.



בהיעדרו של סאבוריט, מאור קנדיל צפוי לתפוס את עמדת המגן השמאלי וז'איר אמאדור יפתח במרכז ההגנה כשגם רוסלן ברסקי ואלירן עטר יחזרו להרכב. בנוסף, מבקש המאמן הסרבי מראשי המועדון לצרף בחלון ההעברות חלוץ זר. במקרה שדסה יעזוב, המועמד הבכיר להגיע במקומו הוא שי קונסטנטין מבני יהודה, שיתחרה על עמדת המגן הימני עם אקס נוסף מהשכונה, מאור קנדיל.



דסה. בדרך לטורקיה? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי