קורצקי: "חייבים להתחיל לנצח בשביל להתרחק מהתחתית"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה לקראת המשחק נגד מכבי חיפה בשבת: "יודעים שמשחקים מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי מאז חילופי המאמנים". עידו לוי: "עם הקהל שלהם באצטדיון סמי עופר צפוי לנו משחק מאוד קשה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תשחק בשבת באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה (18:15, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה רכשה אתמול את החלוץ הצ'כי מרטין זמאן והבוקר העבירה לבני סכנין את המגן השמאלי עמנואל אמבולה. במקביל, במועדון אמורים לצרף עוד שני שחקנים ישראלים.

לקראת המשחק בחיפה אמר המאמן מנחם קורצקי: "אנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי מאז חילופי המאמנים, הם גם שינו את שיטת המשחק שלהם ואנחנו צריכים להתכונן בהתאם. מצפה לנו משחק קשה אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ועל המטרות שלנו, הליגה נמצאת באמצע הדרך ואנחנו חייבים להתחיל לנצח בשביל להתרחק מהתחתית".

לגבי השחקנים החדשים ואלה שעזבו את המועדון: "בחודש ינואר כמו בכל שנה יש שינויים, צר לנו על השחקנים שעזבו אותנו אבל אנחנו חייבים להסתכל על המועדון ועל הקבוצה ולחבר את השחקנים החדשים, אנחנו מאמינים בהם ובטוחים שהם יעזרו לנו להשיג את היעדים שלנו השנה".

עידו לוי הוסיף: "מכבי חיפה נמצאת בכושר נהדר בתקופה האחרונה, עם הקהל שלהם באצטדיון סמי עופר צפוי לנו משחק מאוד קשה, אבל לנו יש את המטרות שלנו שזה בראש ובראשונה לברוח מהתחתית ונבוא בשביל לקחת את הנקודות. הצטרפו אלינו מספר שחקנים חדשים השבוע, וכמובן נגרום להם להתאקלם מהר כדי שיעזרו לנו כבר במשחקים הקרובים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי