מכבי חיפה לא תצטרך לשלם את הסעיף המלא של פלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

הירוקים יוכלו להביא את הקשר ב-50 אלף יורו פחות בשל ההסכם מהעברתו של גילי ורמוט בעונה שעברה. עוואד יחזור לסגל נגד רעננה בשבת (18:15, ספורט4) במקום סלליך הפצוע, מאבוקה: "לומדים להכיר את מרקו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל רעננה (18:15, שידור ישיר בספורט4). הירוקים רוצים להמשיך את המאזן המושלם תחת המאמן מרקו בלבול ולכן אינם מזלזלים בקרב נגד היריבה מהתחתית. המגן ארנסט מאבוקה אמר לאתר הרשמי: "רעננה היא קבוצה טובה שלא מוותרת אף פעם וראינו את זה בסיבוב הקודם. הרצון שלנו הוא להמשיך ולהעניק נחת לאוהדים שלנו גם במשחקי הבית".

מאבוקה התייחס גם למאמן החדש ואמר: "אנחנו לומדים להכיר את מרקו והוא לומד להכיר אותנו. יש אנרגיות חדשות וטובות במועדון. כרגע אנחנו משחקים במערך של שלושה בלמים, אבל אנחנו עובדים על עוד מערכים בליגה. אנחנו מסתכלים רק ממשחק למשחק וחושבים רק על המשחק הקרוב". המאמן לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים לקראת המשחק כאשר מוחמד עוואד צפוי לפתוח על חשבונו של סינטיהו סלליך שנפצע במשחק האחרון וייעדר בשבועיים הקרובים.

במקביל, במועדון ממשיכים בחיפושים אחר קשר ומגן שמאלי זרים כאשר בלבול הבהיר לראשי חיפה כי בכוונתו להביא זרים משמעותיים שישדרגו את הקבוצה. שם נוסף שנמצא על הכוונת הוא הקשר מקסים פלקושצנקו. לקשר ישנו תג מחיר של 420 אלף יורו שאומר כי הוא יכול לעזוב בכל מועד ההעברות, אבל במידה ומכבי תרצה להביא את הקשר היא תוכל לשלם 50 אלף יורו פחות וזאת בעקבות ההסכם שיש להם עם הפועל חיפה מהשנה שעברה כאשר גילי ורמוט עבר מירוק לאדום. בכל מקרה, במכבי טרם קיבלו החלטה סופית בנושא ולא פנו רשמית להפועל חיפה.

פלקושצ'נקו. טרם נעשתה פנייה להפועל (אריאל שלום)
פלקושצ'נקו. טרם נעשתה פנייה להפועל (אריאל שלום)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, איעד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי