אבוקסיס: "מכבי נתניה קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו חזקים"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה רוצה לסיים את השבוע עם שלושה ניצחונות כשיפגוש את דראפיץ' וברדה בשבת (16:00, ספורט4): "גם להם היה שבוע מתיש, ועוד עם הארכה. שני המועדונים חווים עונות טובות". פלשר עשוי לחזור להגנה

(גודל טקסט)

בני יהודה תסגור שבוע אינטנסיבי של שלושה משחקים כשתארח מחר (שבת 16:00, שידור ישיר בספורט4) את מכבי נתניה, בקרב שעשוי להכריע את המיקום בטבלה לקראת הפליייאוף העליון. הזהובים כבר ניצחו פעמיים השבוע, את הפועל באר שבע בליגה ואת הפועל נצרת עילית מהלאומית בגביע, ומחר ינסו לסגור שבוע מושלם עם ניצחון שלישי ברציפות.

המאמן יוסי אבוקסיס יערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר יחזור למערך של שלושה בלמים עם דניאל פלשר שהתאושש ממחלה. בחלק הקדמי ימשיכו דור ג'אן ושגיב יחזקאל לקבל קרדיט. בני יהודה תחסר שוב את קרלוס קוויאר הפצוע ואת מאוויס צ'יבוטה המורחק.

"נוטים לקחת דברים כמובן מאליו, אבל קודם כל זה כיף והישג להיות אחרי ניצחון בגביע ועלייה לרבע הגמר", אמר אבוקסיס בהתייחסו לשבוע המוצלח שעובר עד כה על קבוצתו. "כבר ראינו שבגביע קבוצות מליגות נמוכות יותר מצליחות להדיח קבוצות מליגת העל. אני שמח שעשינו את העבודה בצורה חלקה. גם התוצאה נגד הפועל רעננה היא לא כזו תוצאה רעה כמו שמנסים לצייר אותה. שיחקנו נגד קבוצה קשה בבית שלה".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "לא אוהב לדבר על עומס" (דני מרון)

העומס השבוע והמפגש נגד נתניה: "נכון שזה יהיה משחק שלישי בשבוע, אבל אני לא אוהב לדבר על עומס. גם נתניה שיחקה באמצע השבוע. אצלם זה אומנם היה ביום שלישי, אבל להם גם היתה הארכה. לשתי הקבוצות היה עומס די זהה. מה שיפה בשני המועדונים, מכבי נתניה ובני יהודה, זה ששניהם חווים שתי עונות טובות עד כה. כמובן שמחכה לנו משחק קשה. כל הצמרת צפופה מאוד, עם קבוצות טובות, אבל אין כאן מאבק של ראש בראש בין בני יהודה ומכבי נתניה. כל משחק בשלב הזה של העונה, עם איך שנראית הצמרת, הוא מאבק חשוב. נתניה קבוצה חזקה, אבל גם אנחנו חזקים".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, שגיב יחזקאל, דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי