שחר שוחח עם כץ בנוגע לפלקושצ'נקו: "מחר נהיה חכמים יותר"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

בעלי הפועל חיפה אישר לספורט1 את התעניינותם של הירוקים בשחקן, אולם ינסה למנוע את עזיבתו. עידן שמש צפוי לחתום, חוזז אחרי השלושער: "עכשיו המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

שמחה ענקית בהפועל חיפה אחרי הניצחון הגדול אתמול (שבת) 0:4 בדוחא על בני סכנין. במועדון הרעיפו מחמאות על המאמן שרון מימר, שהכין בצורה מצוינת את הקבוצה. גם מתן חוזז, שהפציץ שלושער, זכה לשלל שבחים. ההחלטה המשמעותית ביותר שקיבל מימר הייתה הורדתו של גבריאל תמאש לספסל והצבתו של ניסו קפילוטו בהרכב. בנוסף, בחיפה ציינו שהמאמן ניצל בחוכמה את הטעויות הקשות בהגנת סכנין.

עם זאת, בבוקר שאחרי המשחק נודע כי בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, שוחח היום עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ והתעניין לגבי מקסים פלקושצ'נקו. שיחה נוספת בין הצדדים צפויה מחר, אולם כץ מנסה לגרום לבעלי הירוקים לרדת מאפשרות צירופו של הקשר. כץ אישר את הפרטים לספורט1: "מחר אני אמור לדבר עם יעקב שחר ואז נהיה חכמים יותר".

על המשחק אתמול אמר הבעלים: "אנחנו שמחים, אבל צריך לציין שהיה לנו הרבה מזל והתוצאה לא משקפת. חוזז הוא כישרון על וגם פלקושצ'נקו עשה שער גדול – אני בטוח שהוא יישאר כאן עד סוף העונה. המטרה שלנו היא להגיע לאירופה ויש לנו מאמן שהוא בעל מקצוע מצוין שמנתח נפלא את הקבוצה שלנו ואת הקבוצה היריבה".


מחמאות מכל עבר. שרון מימר (אודי ציטיאט)

"כאב לי לראות את היחס של אוהדי בני סכנין למוחמד אבו יונס", הסביר כץ והתעסק בצרות של היריבה. "הקהל צריך להתנהג בצורה יפה. השחקנים עשו מאמץ, המאמן שלהם ברמה גבוהה ואין צורך לזרוק חפצים".

מתן חוזז, שכבש שלושער ראשון בליגת העל, אמר: "אני שמח על הפתיחה שלי בהפועל חיפה. אני לא מעביר שום מסר למכבי תל אביב כי הם מכירים את היכולות שלי. נוצרה במכבי סיטואציה שכל מי עלה לשחק הצליח, ואני נשארתי בחוץ. הגעתי לכאן אחר שעבדתי קשה בכל אימון ועכשיו המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון ולהיות כמה שיותר טוב בכל אימון ובכל משחק".

אלי אלבז עזב למכבי פתח תקווה, אתנסיס פאפאזוגלו לא נמצא בתוכניות ובהפועל חיפה ממשיכים לחפש חיזוק לחלק הקדמי. עידן שמש צפוי להגיע היום לאימון הקבוצה במטרה לחתום עד לסיום העונה. החלוץ פתח את העונה בסקציה נס ציונה וקודם לכן שיחק במכבי פתח תקווה ובני סכנין. בקבוצה חושבים גם על עתיד השחקנים ומתכוונים להציע לקשר נס זמיר הארכת חוזה בשנתיים נוספות וזאת מעבר לאופציה שיש לקבוצה עליו לעונה הבאה.



ארבעה שערים בשתי הופעות. מתן חוזז (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי