בני סכנין פיטרה את עמיר תורג'מן, חואן קרלוס ישמש כמאמן זמני

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

אחרי ה-4:0 המשפיל נגד הפועל חיפה בדוחא, המועדון הודיעו על סיום דרכו של המאמן, מאמן הכושר חואן קרלוס ישמש כמאמן זמני. אלישע לוי קיבל פנייה, אך מתלבט בגלל הנסיעות, גם חיים סילבס מועמד

(גודל טקסט)

כצפוי, עמיר תורג'מן פוטר היום (ראשון) מאימון בני סכנין אחרי רצף עגום של שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ותבוסה משפילה 4:0 בדוחא נגד הפועל חיפה. מאמן הכושר של המועדון, חואן קרלוס, יעמוד באופן זמני על הקווים וידריך את הקבוצה לצידו של עוזר המאמן עודד קוטר במשחק הגביע נגד מכבי חיפה ביום שלישי.


"זו הייתה אחת ההשפלות הגדולות של בני סכנין מאז ומעולם", כך הגדיר גורם בקבוצה מהמגזר את התבוסה אמש. בדומה לשאר משחקי הבית של הקבוצה העונה, גם הפעם הקהל המקומי איבד את העשתונות והחל לקלל את הצוות הניהולי, המאמן, השחקנים ואף זרק חפצים לכר הדשא – דבר שנרשם בדו"ח המשקיף.


גם בהנהלת סכנין התקשו לעכל את התבוסה ובצהריים נערכה אסיפה בה עלה שוב מעמדו של המאמן עמיר תורג'מן. בשבוע שעבר, כזכור, נערכה שיחה בין ראשי המועדון לבין המאמן בה שוכנעו לתת לו הזדמנות נוספת, אך כעת הוחלט על זעזוע נוסף בעמדת המאמן לאחר שבפתיחת העונה פוטר כזכור בני בן זקן. אימון הבוקר של הקבוצה, שהיה אמור להתחיל ב-12:00, נדחה לשעה 16:00 והחל רק לאחר שהתקבלה החלטה השחקנים עלו להתאמן. גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "ההנהלה לא תתן לקבוצה לרדת ליגה ותעשה הכול בכדי לצאת מהמצב הקשה".


המועמד המועדף על הנהלת סכנין הוא אלישע לוי, שסיים לאחרונה את תפקידו במכבי פתח תקווה. האחרון כבר קיבל פנייה לא רשמית והוא מתלבט בשל הנסיעות הארוכות והמרחק הרב מהצפון. מועמד נוסף הוא חיים סילבס, ששמו הוזכר גם בהקשר של מכבי פתח תקווה.



מתלבט. אלישע לוי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי