"אם גיא לוזון ירצה לצרף חמישה שחקנים, נביא לו"

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

עומר גולן, המנהל המקצועי של מכבי פ"ת, שפך אור על מינויו של המאמן החדש: "הוא לא רצה, אבל לא הייתה לו ברירה - הופעל עליו מכבש גדול". וגם: ניב זריהן, אליסון דוס סנטוס וההתערבות המקצועית של אבי לוזון

(גודל טקסט)

אחרי מינויו של גיא לוזון למאמן מכבי פתח תקווה, עומר גולן, המנהל המקצועי של המועדון, דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב הקבוצה ולחזרתו של האקס לקווים.

מינויו של גיא לוזון: "אנחנו מאוד מקווים שגיא יוציא את הקבוצה מהבוץ ואנחנו ניתן לו את כל הכלים. נחזק את הסגל ונעזור לו בכל מה שהוא יצטרך. גיא לא אחד שחושש. הוא רצה מנוחה מכדורגל, רצה ללמוד ולהתחדש. לא הייתה לו כבר ברירה אלא להגיע למכבי פתח תקווה. יש לו את ה-DNA של המועדון".

מדוע לוזון לא מונה אחרי שאלישע פוטר: "פנינו לגיא לפני שלושה שבועות והוא לא רצה להגיע. אני חושב שמכבש הלחצים עזר והוא לא היה יכול להגיד לא. הוא הרגיש מחויבות להגיע למכבי פתח תקווה. הקבוצה הייתה זקוקה לגיא לוזון והוא נקרא לדגל. גיא מאוד אמיתי בדרך שלו והוא אחד שהולך עד הסוף לטוב ולרע. אנחנו נתמוך בו מקצה לקצה".


נקרא לדגל. גיא לוזון (דני מרון)

רכש: "אנחנו נתחזק איפה שנוכל. השחקנים שלנו רוצים מאוד, אבל לפעמים זה לא מספיק. אנחנו צריכים להוסיף להם איזה שחקן שהוא מנוע. הבאנו זר אחד בתפקיד של פירס, הוא גרזן שיכול להביא רוח קרבית. אנחנו מחפשים עכשיו חלוץ, סוג של דמות רעה, אחד שיעשו לו חשבון. בגזרת הישראלים אנחנו צריכים עדיין לראות".

על ניב זריהן: "אני שמעתי שהוא מעדיף את בני יהודה. אם גיא ירצה חמישה שחקנים ונוכל להביא אותם, נעשה את זה. צריך לשבת, מחר יש פגישה בבוקר, צריך לפעול בחוכמה ולעשות את הדברים הנכונים".

צירוף אליסון דוס סנטוס: "אנחנו לא לוקחים שום דבר אישית. מה שהיה פעם כבר נגמר, אבל ממה שאני שומע הוא מכוון לצאת מישראל".

על אבי לוזון: "הוא אף פעם לא רצה להיות מאמן. הוא לא קבע למוראד את ההרכב ולא התערב לו. הוא אמר את דעתו ומוראד עשה את מה שנראה לו".


רוצה לעזוב את ישראל? דוס סנטוס (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי