מתן חוזז: "אני ברמה של עומר אצילי, אלירן עטר ויונתן כהן"

מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו
מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

אחרי השלושער והפתיחה המסחררת בהפועל חיפה, הקשר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למכבי ת"א: "מקווה שזו ההשאלה האחרונה, הייתי יכול להיות שחקן לגיטימי שם גם העונה, הרמה שלי גבוהה"

(גודל טקסט)

מתן חוזז, שהבקיע ארבעה שערים בשתי הופעות במדי הפועל חיפה, דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפתיחה המסחררת במדים האדומים, הסיבה לכך שמכבי תל אביב השאילה אותו פעם נוספת והיכן הוא רואה את עצמו בעתיד.

ההשתלבות בהפועל חיפה: "קיבלו אותי בחדר ההלבשה בצורה יפה מאוד ואני שמרתי על קיצב אימונים גבוה כשהייתי במכבי תל אביב, למרות שלא שיחקתי. המשכתי להאמין בעצמי ושמרת על כושר גופני טוב".

הבחירה בהפועל חיפה: "ההצלחה של רוסלן ברסקי ודור פרץ זו אחת הסיבות שהגעתי לכאן. קיבלתי רק מחמאות על הפועל חיפה, זה מקום חם עם אנשים מיוחדים. זו קבוצה שמכוונת לפלייאוף העליון, משחקת כדורגל התקפי ושרון מימר נותן לי תחושה שהוא מאמין בי. גם כשהגעתי להפועל חיפה, עם כל מה שמימר נתן לי להרגיש, ידעתי שאני אצטרך להוכיח את עצמי. יכול להיות שהייתי מגיע ומשחק על הפנים ובשבוע הבא אני בכלל לא בתמונה. יש לנו סגל מצוין, זה לא שבאתי לקבוצה גרועה, אני צריך להילחם כדי להוכיח את עצמי".


מתן חוזז (מאור אלקסלסי)

מדוע איביץ' לא נתן לו צ'אנס: "זאת שאלה שתצטרכו לשאול אותו. אני לא יודע מה להגיד על זה. זה לא החלטה שלי. זאת החלטה של המאמן. אני לא חושב שאני צריך להוכיח למכבי תל אביב משהו. הם יודעים מה הרמה שלי שלי כשחקן וכאדם. אני לא מנסה להוכיח להם שאני מצליח במקום אחר. אני מוכיח בשביל עצמי ובשביל המשפחה שלי".

חזרה למכבי תל אביב: "אני מקווה שזאת ההשאלה האחרונה שלי. יש לי חוזה לעוד שלוש שנים במכבי. אני חושב שעוד לפני שיצאתי להשאלה הייתי יכול להיות שחקן לגיטימי במכבי תל אביב. יש הרבה שחקנים על המשבצת שלי, אבל בכל קבוצה גדולה יש את התחרות הזאת, אני לא מפחד ואני בטוח שאני יכול לשחק. אני נותן את המספרים שלי עכשיו וגם נראה טוב מאוד. אני לא יודע מה השתבש עם איביץ', דברים משתנים לטובה ולרעה בכדורגל. אני חושב שאני ברמה הגבוהה ביותר – ברמה של אלירן עטר, עומר אצילי ויונתן כהן".

המשחק נגד מכבי תל אביב: "אני לא מנסה להוכיח כלום לאף אחד, המשחק נגד מכבי הוא כל כל משחק עבורי". עתידו: "מלא דברים יכולים לקרות עד סוף העונה. אם אני אמשיך במומנטום הזה, יכול להיות שתגיע גם הצעה מחו"ל".


ולדימיר איביץ' (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי