חלאילה: "סילבס לא יהיה בסכנין, לא הצלחנו מאז אבוקסיס"

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

אחרי פיטוריו של עמיר תורג'מן, דובר בני סכנין דיבר על המאמן הבא בתוכנית הספורט של 103FM: "הוא יצפה במשחק הגביע נגד מכבי חיפה ויעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה". דרסליה מועמד

(גודל טקסט)

אחרי שמונה משחקים רצופים בליגת העל ללא ניצחון ותבוסה משפילה 4:0 נגד הפועל חיפה באצטדיון דוחא, בני סכנין פיטרה היום (ראשון) את המאמן עמיר תורג'מן, שהחליף לפני קצת יותר מחודשיים על הקווים את בני בן זקן שפוטר גם הוא.

מונדר חלאילה, דובר הקבוצה מהמגזר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM ושפך מעט אור על מצב הקבוצה והבטיח שבמשחק הליגה הקרוב נגד מכבי פתח תקווה (ראשון ב-19:00) יעמוד על הקווים מאמן חדש.

"כנראה שלא הצלחנו בבחירת המאמנים שלנו מאז אבוקסיס. יוסי היה בחירה מעולה עבורנו, אבל ככה זה כאשר קבוצה קטנה מצליחה – הגדולות באות ולוקחות", הסביר חלאילה.

המאמן הבא של בני סכנין: "אנחנו בקשר איתו ויש מגעים. נגד מכבי חיפה בגביע ביום שלישי הוא לא יהיה המאמן, אבל הוא כן יצפה במשחק. אני מאמין שבמשחק הליגה הקרוב כבר יהיה לנו מאמן חדש. אנחנו מכבדים את חיים סילבס, אבל זה לא יהיה הוא".

ראשי המועדון ממשיכים לעבוד במרץ על מנת למצוא מאמן. במועדון רצו לראות את אלישע לוי חוזר, אך הבינו כי האחרון אינו מתכוון לשוב לאמן בשלב זה. שם נוסף שעלה בשעות האחרונות הוא של שחקן העבר גיורגי דרסליה. האחרון, ששימש כעוזר במועדון בעבר, סיים את דרכו כמאמן דילה גורי והוא פנוי להצעות.

גורמים במועדון סיפרו כי במהלך השעות הקרובות צפויות התפתחויות בנושא כאשר במידה והצדדים יגיעו להסכמה אז דרסיליה ינחת ביממה הקרובה בישראל. בסכנין משוכנעים כי האחרון יצליחו להביא עמו שלושה שחקנים זרים להמשך העונה. המאמן עצמו היה בשבוע שעבר בארץ וכבר נעשו גישושים.

חיים סילבס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי