"החזרנו קצת את הכבוד אחרי הבושה בגביע, היה חשוב לתקן"

שחקני קריית שמונה חוגגים
שחקני קריית שמונה חוגגים | ערן לוף

בקריית שמונה היו מרוצים לאחר ה-1:3 על הפועל חדרה: "מקווים שנצליח לחבר כמה ניצחונות ולהתקדם בליגה". איסמעיל ריאן, שהצטיין עם שער ובישול: "בתקופה האחרונה אנחנו יציבים ונראים טוב"

(גודל טקסט)

בקרית שמונה שיחררו אנחת רווחה גדולה בסיום המשחק אתמול (שני) בו ניצחו 1:3 את הפועל חדרה. אחרי ההדחה המבישה מול כפר קאסם בגביע חששו בקבוצה מכדור שלג, אך לשמחת כולם הושג אמש ניצחון חשוב, שמצד אחד הרחיק את הקבוצה מהאיזור המסוכן בתחתית ומצד שני אפילו קירב אותה מרחק ארבע נקודות בלבד מהפלייאוף העליון. המאמן תומר קשטן רשם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא הפסד, כאשר הוא משיג שבע מתוך תשע נקודות אפשריות מאז הצטרפותו לקבוצה.

"החזרנו קצת את הכבוד אחרי הבושה בגביע", אמר שחקן בקבוצה. "היה חשוב לתקן את מה שקרה, עם ניצחון ואני מקווה שנצליח לחבר כמה ניצחונות ולהתקדם בליגה, כדי שנוכל להחזיר קצת למועדון ולאוהדים על מה שקרה בגביע", הוסיף השחקן.

קרית שמונה הצליחה להפוך פיגור בחצי הראשון לניצחון מרשים בסיום, ובמועדון סיפרו שמאז עונת 2015 לא ניצחה הקבוצה בליגה אחרי שהיתה בפיגור. שמעון אבוחצירה, שחזר לשחק רק לפני שבועיים אחרי היעדרות ארוכה, כבש שער ששיחרר המון לחץ ואפילו חלוץ הרכש חאג'י בארי התכבד בשער בכורה במדי הלבנים-כחולים, אך מעל כולם בלט איסמעיל ריאן שסיים את המשחק עם שער ובישול.

אבוחצירה חוגג.
אבוחצירה חוגג. "ההפסד בגביע היה כתם שילווה אותנו הרבה זמן" (מאור אלקסלסי)

"אני שמח על השער והבישול ושמח שהצלחתי לעזור לקבוצה", אמר ריאן בסיום, "זה ניצחון חשוב שעזר לברוח מהתחתית. בתקופה האחרונה אנחנו יציבים ונראים טוב. נעבוד קשה ואני מקווה שנמשיך עם התוצאות הטובות".

ההפסד בגביע: "זה היה הפסד כואב, כתם שילווה אותנו הרבה זמן ואני חושב שרק דרך ניצחונות נצליח לתקן את מה שקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי