וובה בראון: "עושים דברים אחרת מאז שקשטן המאמן"

וובה בראון
וובה בראון | מאור אלקסלסי

קשר עירוני קריית שמונה התראיין ב-103FM וסיפר על השינוי מאז הוחלף חיים סילבס על הקווים: "כל פעם כשמגיע מישהו חדש יש אנרגיות חדשות"

(גודל טקסט)

מאז החליף תומר קשטן את חיים סילבס כמאמן עירוני קריית שמונה, הקבוצה עם שני ניצחונות ליגה ותיקו בטדי נגד בית"ר ירושלים. כך מצאה את עצמה הקבוצה הצפונית בורחת מהתחתית ומתקרבת מרחק ארבע נקודות בלבד מהפלייאוף העליון. ההפסד היחיד היה דווקא לכפר קאסם מליגה א' בגביע המדינה, אבל ההתאוששות הייתה מהירה עם 1:3 אתמול על הפועל חדרה.

קשר הקבוצה וובה בראון, התראיין הערב (שלישי) ב-103FM וסיפר על השפעת המאמן החדש. "הגיע מאמן חדש וכמו כל מאמן חדש יש שינויים", אמר בראון לאחר ניצחון בו קריית שמונה גם הפכה פיגור מוקדם. "גם בגביע הגענו למצבים יותר קלים מפנדל והכדור לא נכנס. תומר אמר לנו לתקן נגד חדרה, כי אחרת אנחנו בבעיה קשה. במחצית הוא אמר לנו להיות סבלניים, לעשות הגנה טובה ושנשיג את השער השני – וכך זה היה".


אם יש שינוי דרמטי מאז עזב סילבס
: "כל פעם כשמגיע מאמן חדש יש אנרגיות חדשות. סטטיסטית כשמגיע מאמן חדש זה שינוי לטובה. אנחנו עושים גם דברים אחרת כי לכל אחד יש את פילוסופיית האימון שלו".


תומר קשטן. שינוי לטובה, לפחות בינתיים (מאור אלקסלסי)

העובדה שכמות הקהל בקריית שמונה הולכת ויורדת: "אנחנו עולים למשחק ומתנתקים מהכל. שיחקתי בקבוצה טיפה יותר גדולה ויש קהל וזה כיף יותר, כולנו חולמים לשחק לעיני קהל, אבל אין מה לעשות. גם בתקופות הטובות שלי בקריית שמונה בקדנציה הראשונה לא היה קהל בשמיים. זה מה שיש".


המטרה להמשך העונה
: "אין לנו מטרות, אלא המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה. אין לנו גביע, לא בטוח איזה פלייאוף נהיה, אין לנו כלום. השיחה הראשונה עם תומר הייתה שנסתכל ממשחק למשחק וככה נתקדם. אני חולם שנהיה בפלייאוף העליון וברור שזה אפשרי, אבל אני גם חלמתי על גביע שברח לנו".


החזרה לקריית שמונה
: "היו לי עוד הצעות, אבל כשהמועדון פנה אליי, מקום שאני מכיר, שיתפתי את אשתי והיא אמרה שהיא בעד וההחלטה הייתה מיידית. שמח שעברתי. אם אסיים כאן את הקריירה? אני צעיר ויש לי עוד שנה וחצי בחוזה, אם הם ירצו אותי אז נדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי