פייגנבוים: "לא הסכמתי להגיע להפועל ת"א ל-4 חודשים"

שייע פייגנבוים. עדיין לא מצא קבוצה
שייע פייגנבוים. עדיין לא מצא קבוצה | צילום: ערן לוף

מאמן גולסטאר סיפר בתוכנית הספורט של 103FM מדוע לא מונה בסופו של דבר ליועץ של האדומים והתייחס גם למצב המקצועי: "קבוצה אנמית, שמבוססת על מזל, השחקנים לא מתאימים". על בן בסט: "סיכוי גדול שהוא יגיע"

(גודל טקסט)

שייע פייגנבוים, מאמן גולסטאר ופרשן ספורט1, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM וחשף מדוע הוא סירב לשמש כיועץ המקצועי של הפועל תל אביב. 

פייגנבוים הסביר: "אני מזוהה מגיל חמש עם המועדון, כל החיים שלי היו שם, יש לי תו נכה בגלל הפועל תל אביב. סירבתי בגלל שראיתי מה שראיתי אתמול באשדוד והגעתי למסקנה שאני צריך לאבד את כל הדברים שאני עושה כיום בשביל להצטרף. זה לא רק שיקול כלכלי, בעוד ארבעה חודשים אני יכול להישאר קירח".

עיסוקיו האחרים: "הפועל תל אביב לא התערבה בעניינים שלי. בכל מקומות העבודה שלי הסבירו לי שזה ניגוד אינטרסים. אם היו אומרים לי'בוא לשנתיים וחצי בהפועל תל אביב', זה היה נראה אחרת. אני לא מאמן כדורגל שאני צריך לאבד את מקום העבודה שלי, עם כל הכבוד לכולם. כשאתה מאמן זה משהו אחר, אין בעיה, אבל כשאתה מנהל, זה לא כמו להיות מאמן. הבנתי שאי אפשר להישאר גם פה וגם פה, ובשביל ארבעה חודשים לא הסכמתי לבוא".


(רפי דלויה)

רשמיו המקצועיים מהמשחק אתמול באשדוד: "מה ראיתי אתמול מהפועל תל אביב? כלום. זו קבוצה אנמית. אשדוד שיחקה קצת כדורגל, הפועל תל אביב גם את זה לא עשתה. כל המשחק שלה מבוסס על מזל. אני לא יודע ממה הם פוחדים. כל השחקנים לא מחויבים, אולי אחד וחצי שם מסוגל לשחק במועדון הזה. הם לא מתאימים למסגרת הזאת שנקראת הפועל תל אביב. מה אתה מחפש, שחקנים זולים? אין דבר כזה, גם צעירים עולים כסף".

מה היה עושה לו היה מגיע: "הייתי עוזר להשאיר את הפועל בליגה בוודאות. היו לי הרבה מאוד קבוצות בקריירה שהוצאתי אותן ממצבים פי 10 יותר גרועים. הבאתי את הפועל ירושלים ממקום אחרון למקום ראשון. כדורגל זה מקצוע. מביאים מאמנים, עם כל הכבוד, אתם יודעים מה זה הפועל תל אביב? יש שם קהל של רעידת אדמה. אתמול ישבתי ברכב, הקהל חיכה לשחקנים וצעקו דברים שאני לא רוצה להגיד. אתה יודע איזה לחץ יש במועדון כזה? לא כל מאמן, אפילו הבכירים, יכול להתאים למסגרת כזו. אליפויות אפשר להביא, אבל להצליח במקום כזה זה סיפור אחר".

מערכת היחיסים שלו עם קובי רפואה: "אני לא יועץ, אני והוא ידידים שיושבים לשתות קפה. אנחנו לא מבלים, אבל אני לא יועץ ולא כלום. הוא חבר. כל דבר צריך להיות בכבוד. אם אתה מביא מישהו, זה צריך להיעשות בצורה מכובדת".


שחקני הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

חיזוק בינואר: "הפועל תל אביב תביא עוד שחקנים, זה בטוח. עדן בן בסט עולה 280 אלף יורו לשנה וחצי. אלונה, שרואה שיש לו שוק והפועל חיפה גם בעניין שלו, רוצה כסף. זה אומר שהכל ביחד זה חתיכת סכום וצריך לראות אם אפשר או לא. הפועל רוצה את עדן והיא צריכה גם עוד קשר. יש סיכוי גדול שבן בסט יהיה בהפועל תל אביב".

האחים ניסנוב: "אני לא בכיס שלהם . הם רוצים לעשות את המקסימום, אבל כשמביאים שחקן כמו קאיו, שחקנים ברמה כזאת, מה רוצים? יש בסגל כמה שחקנים שהגיעו רק בגלל שהם זולים. הפועל תל אביב תישאר בליגה אם היא תביא שני שחקנים. צריך לשלם כסף, אין פה חוכמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי