המחליף של ירדן שועה: יאקוב סילבסטר מתקרב לבני יהודה

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

החלוץ, שעל מועמדתו לקבוצה מהשכונה פורסם לראשונה בספורט1, יעזוב את הבירה ללא תמורה והכתומים ישלמו את שכרו עד תום העונה. דין אקפי חתם

(גודל טקסט)
בעלי בני יהודה ברק אברמוב והמאמן יוסי אבוקסיס ככל הנראה מצאו חלוץ בעל שיעור קומה שאמור לחזק את ההתקפה שנחלשה מאז מכירתו של ירדן שועה. יאקוב סילבסטר, שעל מועמדתו פורסם לראשונה בספורט1, נמצא בשעות האחרונות במגעים מתקדמים עם ראשי המועדון והוא מתקרב בצעדי ענק לשכונה.


הכתומים כאמור סימנו את סילבסטר כמחליפו האפשרי של שועה ובשעות האחרונות נעשו מספר שיחות בין הצדדים. החלוץ שלא מצליח לבוא העונה לידי ביטוי בבית"ר ואף הודח מהסגל במשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, צפוי לקבל שחרור ללא תמורה מהירושלמים, כאשר בני יהודה היא זו שתישא בעלות שכרו עד סיום העונה.


מוקדם יותר היום המגן דין אקפי, ששוחרר מבית"ר ירושלים, חתם בבני יהודה על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות סוכנו זיו שטרנברג. אקפי, שמשחק כמגן שמאלי, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בין השאר בבית"ר תל אביב/רמלה, לפני שהוחתם בקיץ בבית"ר ירושלים. המגן לא נטל חלק באף משחק ליגה מתחילת העונה וכעת הוא מגיע לזהובים, ששחררו בשבוע שעבר את בן תורג'מן להפועל באר שבע. שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד להגיע הוא אמיר עגייב, שסיים את דרכו בהפועל תל אביב.




דין אקפי (בני יהודה)
 

במקביל, בקבוצה נערכים למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת במושבה, כאשר מאוויס צ'יבוטה שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב. הבלם קרלוס קוויאר מחלים מקרע קטן בשריר הירך האחורי, אך הוא עדין בספק למשחק. הקשר יובל אשכנזי, שפרק את הכתף במשחק נגד מכבי נתניה וצפוי להיעדרות ממושכת, יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI לאבחון חומרת הפגיעה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי