הג'נטלמניות של שחר ופרטי החוזה: עסקת פלקושצ'נקו, מאחורי הקלעים

מקסים פלקושצ'נקו, יעקב שחר, שחר גרינברג
מקסים פלקושצ'נקו, יעקב שחר, שחר גרינברג | מכבי חיפה, רשמי

הקשר חצה את הכביש וירוויח 150 אלף יורו ל-3.5 עונות במכבי חיפה, שבניגוד להפועל חיפה לא הסכימה להכניס סעיף שחרור. בכרמל שלחו מסר ליריבה העירונית: "יואב כץ צריך להעריך את הדרך בה פעלנו"

(גודל טקסט)

יעקב שחר ומכבי חיפה סימנו אתמול (רביעי) וי נוסף בחודש ינואר כשאחרי ירדן שועה שהגיע מבני יהודה, הם צירפו עוד שחקן צעיר ומוכשר בדמותו של מקסים פלקושצ'נקו שהגיע מהיריבה העירונית לשלוש וחצי שנים.

פלקושצ'נקו, אחד השחקנים המוכשרים שצמחו בהפועל חיפה בעשור האחרון, אמור לעורך את אימון הבכורה שלו במדים הירוקים כבר מחר. "בלבול ושחר בנו תוכנית מסודרת והמועדון עובד בהתאם לכך", סיפרו בכרמל.

"אנחנו רוצים לבנות במכבי חיפה שלד של שחקנים צעירים ומוכשרים שיחזירו את המועדון לצמרת הכדורגל הישראלי", הסביר אותו גורם. הירוקים כאמור החליטו להפעיל את המחיר של פלקושצ'נקו, שעמד על 420 אלף יורו ובמועדון ציינו ששילמו ליריה העירונית 50 אלף יורו פחות, זאת בשל עסקת גילי ורמוט שנסגרה בין המועדונים בעבר.


וי נוסף ליעקב שחר בחודש ינואר (מכבי חיפה – האתר הרשמי)

הירוקים יעבירו את הכסף הנדרש ובכפוף לבדיקות הרפואיות פלקושצ'נקו יצטרף רשמית. אתמול סיכם השחקן ונציגו עו"ד שחר גרינברג את התנאים האישיים מול הבעלים יענקל'ה שחר כאשר הקשר ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה בשלוש וחצי השנים הקרובות.

בניגוד להסכם שהיה לפלקושצ'נקו בהפועל חיפה, מכבי חיפה לא הכניסה סעיף שחרור לחוזהו של השחקן ובמועדון סיפרו שהעסקה התנהלה על פי הנהלים, הערכים והג'נטלמניות שמאפיינים את יעקב שחר לאורך שנותיו כנשיא. "היינו יכולים להפעיל את הסעיף בלי ליידע את הפועל חיפה, אבל שחר בחר לעשות זאת בצורה מסודרת מול יואב כץ, והם צריכים להעריך את זה", הסבירו.

בתוך כך, הקבוצה תחזור לאימונים לאחר יום חופשי ותתחיל את ההכנות לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול מכבי נתניה. מי שיצטרף לאימונים הוא הקשר מוחמד אבו פאני שחזר לירוקים מחצי עונת השאלה בהפועל חדרה. הקשר אופיר מזרחי יעזוב כבר במועד ההעברות הקרוב ויבחר מבין הפועל תל אביב, מכבי נתניה ובני סכנין.


אין סעיף שחרור בחוזהו במכבי חיפה. פלקושצ'נקו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי