דרסיליה להנהלת סכנין: "מעוניין להשאיר את כליבאת וזגורי"

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

המאמן החדש אינו מעוניין לבצע שחרורים עד הגעתם של שחקנים חדשים, אופיר מזרחי נמצא על הכוונת. הזרים שעוכבו בשדה התעופה יגיעו בשבוע הבא לאחר פגישה עם משרד הפנים

(גודל טקסט)

בבני סכנין עדיין לא נרגעו מהאירוע ההזוי שקרה לקבוצה אתמול (חמישי), כאשר צמד הזרים שהגיעו לשם חיזוק עוכבו בשדה התעופה וחזרו למולדתם. מדובר בחלוץ מיקולה קובטליוק, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, והבלם דויד קוזחי שהגיע למספר ימי התרשמות, ובסכנין הופתעו מחוסר ההיענות של משרד הפנים בכדי להכניסם לישראל.

"מדובר באי הבנה שלצערנו הפכה לאירוע מביך", אמרו בבני סכנין. הבוקר אישרו במועדון כי הם לא ויתרו על השניים, וביום ראשון ייפגשו עם נציגי משרד הפנים בכדי למלא את המסמכים המתאימים והשניים יחזרו לישראל בתחילת שבוע הבא.

בינתיים, בקבוצה רוצים להתחזק בגזרה הישראלית כאשר המועמד העיקרי הוא אופיר מזרחי שמבוקש בקבוצות אחרות וטרם החליט על עתידו. המאמן החדש גיורגי דרסיליה, שעבר בבקרה התקציבית ויעמוד על הקווים ביום ראשון מול מכבי פתח תקווה, החליט שלא לבצע שחרורים עד הגעתם של השחקנים החדשים. בין השאר מדובר בקשר ישראל זגורי והחלוץ מוחמד כליבאת, שכבר קיבלו הודעה מההנהלה כי הם רשאים לחפש קבוצה. המאמן טען כי הוא מעדיף סגל רחב ככל שניתן בתקופה הקרובה ובכוונתו לראות את השחקנים במספר אימונים עד לקבלת החלטה סופית. זגורי עצמו אינו מתאמן לאחר שנפצע במשחק הגביע מול מכבי חיפה במהלך השבוע.

דרסיליה. מעדיף סגל רחב ככל האפשר (מאור אלקסלסי)
דרסיליה. מעדיף סגל רחב ככל האפשר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי