דרסיליה לשחקנים: "אנחנו צריכים תוצאות בכל מחיר"

אנשי סכנין חוגגים
אנשי סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

בבני סכנין מייחסים חשיבות רבה למשחק בראשון נגד מכבי פתח תקווה שמדורגת מקום אחד מעל בטבלה. דרסיליה לא צפוי לבצע שינויים מלבד כליבאת שיפתח במקום מזרחי הפצוע זגורי. בקבוצה ממתינים לתשובת מזרחי

(גודל טקסט)

"עשינו ניצחון חשוב בגביע אבל לא פחות חשוב לנו לחשוב על הליגה", אמר השבוע מוחמד אבו יונס לשחקני סכנין ובמועדון מקווים כי ייצאו לדרך חדשה גם במסגרת הליגה וכבר במשחק מחר (ראשון, 19:00) נגד מכבי פתח תקווה ישיגו ניצחון נוסף.

בסכנין מעודדים מהגעתו של המאמן החדש, גיורגי דרסיליה, שבשלב זה בחר שלא לבצע שינויים משמעותיים ולמעשה בוחן את שחקני הסגל. המאמן ערך שיחות אישיות עם השחקנים וביקש מהם להגיע ממוקדים ומרוכזים לכל משחק. "אני מאמין בכם, אבל אנחנו צריכים עכשיו תוצאות בכל מחיר", אמר דרסיליה. "אני אוהב כדורגל שמח וזה יקרה בקרוב".

כאמור, המאמן החדש לא צפוי לבצע שינויים מהניצחון על מכבי חיפה בגביע כאשר סכנין תמשיך עם ארבעה שחקני הגנה ועם קישור מעובה כאשר ישראל זגורי שנפצע באמצע השבוע ייעדר ומוחמד כליבאת יחליפו בהרכב.

עלי עותמאן עדיין פצוע ויישאר מחוץ לסגל כשלעומתו מהראן ראדי שנפצע נגד מכבי חיפה עשוי להיות כשיר למשחק מול פתח תקווה. בסכנין ממשיכים בחיפוש אחר שחקנים ישראלים ובראשם קשר מכבי חיפה אופיר מזרחי. "הצענו למזרחי הצעה טובה והוא ילד גדול בכדי לעשות את ההחלטות שלו", אמרו במועדון.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מרון גנטוס, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עמנואל אמבולה, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, איהב גנאיים, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי, מוחמד גאדיר.


אופיר מזרחי. קיבל הצעה טובה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי