צפו בתקציר: 1:4 לבית"ר ירושלים על אשדוד בטדי

פלומיין, וארן, בוזגלו
פלומיין, וארן, בוזגלו | אודי ציטיאט

פלומיין (28), וארן (40), בריהון (80) ואיינבינדר (91) הורידו את מפלס הלחץ וסידרו ניצחון בית ראשון מזה 4 חודשים ושני בלבד העונה. בריק (29) וסולומון (89) הורחקו, ביטון רק צימק (59) ונעים בדרך ללאומית

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון וארבעה חודשים בלי ניצחון בטדי, אוהדי בית"ר ירושלים חזרו הערב (שבת) לחייך. הצהובים שחורים כבשו רביעייה בפעם הראשונה העונה ודרסו את מ.ס אשדוד 1:4 במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. החבורה של קלינגר כבשה וניצחה לראשונה ב-2019 והשיגה שלוש נקודות בפעם השנייה בלבד באצטדיון הביתי העונה.


פרדי פלומיין כבש שער בכורה נפלא (28), אנתוני וארן הכפיל מבישול של מאור בוזגלו (40) ודן ביטון צימק (59) אחרי טעות קשה של אור זהבי. הקבוצה של יובל נעים נותרה ב-10 שחקנים (29) לאחר כניסה פראית וחסרת אחריות של יניב בריק בדוד קלטינס. דן ביטון צימק (59), אבל יעקב בריהון הרגיע (80), אביב סלומון הורחק גם הוא (89) ודן איינבינדר נתן את האות לחגיגות מול שער חשוף (91).



בית"ר, שחולמת להתברג בפלייאוף העליון, הגדילה את הפער שלה מהקו האדום לשבע נקודות וחזרה למקום ה-10 על חשבון הפועל תל אביב כאשר כעת שש נקודות מפרידות בינה לבין הפועל באר שבע שניצבת במקום השישי. במחזור הקרוב הקבוצה של ניר קלינגר תצא למשחק חוץ חשוב במושבה נגד בני יהודה. אשדוד, מנגד, נותרה במקום האחרון עם 15 נקודות, שלוש פחות ממכבי פתח תקווה שניצבת מעל הקו האדום עם משחק חסר.



שער בכורה נפלא. פלומיין (אודי ציטיאט)


ללא עידן ורד ושמואל שיימן ועם יוסי בניון ואנטואן קונטה, המשחק נפתח בקצב טוב. סייבו קויטה נעצר אצל איתמר ניצן שמנע שער בטוח ומאור בוזגלו החמיץ ברשלנות מנגד מחמישה מטרים. בדקה ה-28 הסכר נפרץ כשפרדי פלומיין פרץ משמאל, הטעה שני שחקנים ושלח כדור מסובב לרשת הגבוהה. שער בכורה לצרפתי, שכבש את השער הראשון של הירושלמים ב-2019. דקה בלבד חלפה והמשחק הוכרע. יניב בריק, במהלך חסר אחריות, תיקל בפראות את דוד קלטינס וראה בצדק את הכרטיס האדום. בשלב הזה, עם הדחיפה של הקהל, בית"ר חיפשה את השני וגם מצאה. מאור בוזגלו הרים כדור מדוד היישר לראשו של אנתוני וארן שנגח את השני שלו העונה, 0:2 למארחת בהפסקה.


בדקה ה-58 יוסי בניון היה יכול לסגור את הסיפור, אך החמיץ ברשלנות מול יואב ג'ראפי ובית"ר נענשה כעבור דקה. אור זהבי איבד כדור פשוט בתוך הרחבה ודן ביטון ניצל את השטות של הבלם על מנת לצמק 2:1 עם בעיטה מסובבת לרשת של איתמר ניצן. אשדוד ניסתה להשוות עד הסיום, אבל התקשתה להגיע למצבים ויעקב בריהון המחליף קבע 1:3 (80) ולמעשה גמר את הסיפור. אם לא די בכך, אשדוד גם נשארה ב-9 שחקנים (89) אחרי שאביב סולומון תפס את מאור בוזגלו בחולצתו ומנע מצב ודאי לכיבוש ודן איינבינדר חתם בתוספת הזמן עם הרביעי ונתן את האות לחגיגות.




בכורה באשדוד. שגיב יחזקאל (אודי ציטיאט)


הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (שמואל שיימן, 63), טל בן חיים, אור זהבי, דוד קלטינס, אפונסו טיירה, דן איינבינדר, מאור בוזגלו, יוסי בניון (עידן ורד, 81), פרדי פלומיין (יעקב בריהון, 65), אנתוני וארן.


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, פיליפ קנזביץ' (דודו ביטון, 77), ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יצחק אספה, איסו לינגאנה, יניב בריק, דן ביטון, סייבו קוייטה (דין דוד, 55), שגיב יחזקאל.


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בטדי יצא לדרך, בית"ר ירושלים תצליח לכבוש שער בכורה ב-2019?



קלטינס מול אספה (אודי ציטיאט)


דקה 4: פלומיין פרץ נהדר משמאל לאמצע ושלח בעיטה לא מספיק מדויקת.


דקה 11: דן ביטון הרים כדור נהדר, קוייטה הגיע ראשון אך איתמר ניצן יצא מצוין והציל שער בטוח.


דקה 17, החמצת ענק לבית"ר: איינבינדר מצא את קונטה בכדור עומק גדול, המגן העביר רוחב נפלא ובוזגלו בעט מחמישה מטרים מעל המשקוף. איזו החמצה של הקשר.



החמצת ענק. מאור בוזגלו (אודי ציטיאט)


דקה 19: דן ביטון החליף מסירות עם יחזקאל ושלח בעיטה שנעצרה על ידי ניצן.


דקה 26: פלומיין שוב חדר בצורה נהדרת לרחבה, ג'ראפי היה במקום והדף את הבעיטה שלו.


דקה 28, בית"ר עלתה ל-0:1: פלומיין הטעה שני שחקנים ושלח בעיטה מסובבת לרשת של ג'ראפי, שער בכורה נפלא לצרפתי.


דקה 29, אשדוד נותרה ב-10 שחקנים: יניב בריק תיקל בפראות את דוד קלטינס וראה בצדק את הכרטיס האדום.



הרבה לחץ השתחרר. שחקני בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט)

יכול לחייך. ניר קלינגר על ספסל בית"ר (אודי ציטיאט)

דקה 40, בית"ר עלתה ל-0:2: בוזגלו שם את ההחמצה מאחוריו והרים כדור מדודי לאנתוני וארן שנגח בעוצמה לרשת. אנחת רווחה באצטדיון.



וארן רץ להודות למבשל (אודי ציטיאט)

 

דקה 58: איינבינדר מצא את בניון בכדור גדול, אבל הקשר לא היה מספיק חד והחמיץ מול ג'ראפי באחד על אחד.


דקה 59, אשדוד צימקה ל-2:1: ההחמצה של בניון עלתה לבית"ר ביוקר. אור זהבי עשה שגיאה גדולה, דן ביטון אמר תודה וסובב ברגל שמאל לרשת. יובל נעים עדיין בחיים.


דקה 76: איינבינדר ניסה מ-19 מטרים, אבל הכדור שלה עלה גבוה מעל השער.


דקה 77: שיימן המחליף הרים נהדר משמאל, בוזגלו הגיע ראשון אך שוב פספס הזדמנות פז מחמישה מטרים.



בניון החמיץ, ביטון כבש (אודי ציטיאט)


דקה 80, 1:3 לבית"ר: יעקב בריהון המחליף בעט כדור חד לפינה מ-14 מטרים, ניצחון בית ראשון לבית"ר מאז חודש ספטמבר.


דקה 85: איתמר ניצן התעופף נפלא והדף בעיטה חופשית של דן ביטון.


דקה 86: דן איינבינדר ירה כדור אדיר שננעץ בקורה.


דקה 89, אשדוד נותרה ב-9 שחקנים: בוזגלו דהר לבדו מול ג'ראפי, סולומון תפס אותו בחולצתו, מנע הזדמנות ודאית לכיבוש שער והורחק.


דקה 91, 1:4 לבית"ר: ורד המחליף בעט מזווית קשה לקורה, איינבינדר הגיע ראשון ושלח פנימה מול רשת חשופה.



חגיגה בטדי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי