צפו בתקציר: 0:2 חלק למכבי ת"א נגד הפועל חדרה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים טיילו נגד העולה החדשה בנתניה והגדילו את הפער מהמקום השני ל-21 נקודות, דור מיכה בישל פעמיים לאיתי שכטר (18) ולאלירן עטר (29). קבוצתו של ניסו אביטן רשמה הפסד שני ברציפות וירדה למקום השישי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) צעד היסטורי נוסף בדרך לעונת האליפות שלה, כאשר גברה בקלות 0:2 על העולה החדשה הפועל חדרה בחוץ במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל והגדילה את הפער מבני יהודה במקום השני ל-21 נקודות, שזה למעשה הפער הגדול מבין כל הליגות הראשונות ברחבי הגלובוס. דור מיכה הצטיין במשחק עם שני בישולים מוקדמים לאיתי שכטר (18) ואלירן עטר (29) שסגרו את המשחק.

ההתמודדות נפתחה בקצב איטי באופן חריג כאשר אף קבוצה לא בעטה לכיוון השער ברבע השעה הראשונה, אבל בדקה ה-18 מכבי תל אביב יצאה להתקפה מהירה שהגיעה לדור מיכה והקשר העביר כדור רוחב מושלם לאיתי שכטר שהכניע את טבצ'ניק ברגלו השמאלית. שש דקות לאחר מכן הגיע ניסיון ההבקעה הראשון של חדרה כשלוסיו מצא את עצמו במרכז הרחבה ובעט בעוצמה לפינתו הימנית של ראיקוביץ' שהיה ערני והדף מטווח סכנה.


מכבי תל אביב בדרך לעונה היסטורית (דני מרון)

המוליכה המשיכה בקצב המסחרר וכבשה את שערה השני בדקה ה-29 כשדור מיכה נתן מסירת אומן לאלירן עטר שהיה ברחבת החמש של המארחת והוא דייק מקרוב וכבש את שערו השמיני העונה. בדקה ה-42 אלירן עטר היה קרוב לכבוש את השער השלישי של הצהובים, אך החלוץ בעט ברשלנות אל גופו של עדי טבצ'ניק. הפועל חדרה הייתה קרובה לצמק בפתיחת החצי השני כאשר דובב גבאי הגיע למצב קורץ במצב של אחד על אחד, אבל החלוץ בעט בפרעות הרחק מהמסגרת. בדקה ה-68 הגיע המצב הטוב ביותר של חדרה כאשר עמית כהן קיבל מסירת רוחב והעביר ללוסיו, שבעט משני מטר לקורה ורשם את אחת ההחמצות הגדולות של העונה. לאחר מכן המשחק נרגע עד הסיום שנגמר בניצחון 0:2 צהוב על העולה החדשה.

מכבי תל אביב תנסה להמשיך בעונה המופלאה שלה נגד ההתקפה השנייה בטיבה בליגה, הפועל חיפה בנתניה ביום ראשון וביום רביעי יחכה לה מפגש ראשון מתוך שניים, נגד בני סכנין בדוחא בשלב רבע גמר של גביע המדינה. מנגד הפועל חדרה שרשמה הפסד שני ברציפות וירדה למקום השישי תנסה להישאר בין שש הראשונות במשחק החוץ נגד נועלת הטבלה, מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א.


הופעת בכורה בליגת העל. עדי טבנצ'יק (דני מרון)

הרכבים
הפועל חדרה: עדי טבנצ'יק, דיא לבאבידי, ירין פרץ (סלים עמאש 30), דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, מנשה זלקה (אליאס זאנה 69), דובב גבאי (עמית כהן 58), לוסיו.

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, ז'איר אמאדור (שחר פיבן 46), שרן ייני, אנריק סבוריט, רוסלן ברסקי, דן גלזר, דור מיכה, אלירן עטר (עומר אצילי 69), איתי שכטר, צ'יקו אופואדו (אבי ריקן 84).


איתי שכטר חוגג את שער היתרון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי