עסקת אופיר מזרחי למכבי פתח תקווה על סף סיכום סופי

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | ערן לוף

הקשר צפוי לחתום כבר מחר במלאבס ולעמוד לרשותו של גיא לוזון באימון ביום שלישי. מזרחי יושאל עד תום העונה, כששיחות בנושא אופציית רכישה בתום העונה מתנהלות גם כן. לאחר החתמתו, בפ"ת ינסו להנחית את בן בסט

(גודל טקסט)

עכשיו זה כנראה סופי: קשרה של מכבי חיפה אופיר מזרחי צפוי להצטרף למכבי פתח תקווה רשמית ולחתום מחר (שלישי) על חוזה עד תום העונה. כבר אתמול פרסמנו שמזרחי סיכם את תנאיו במושבה וכל שנותר היה לסגור את העניינים מול המועדון מהכרמל, כשבמהלך היום זה קרה.

מזרחי צפוי להצטרף בהשאלה עד לתום העונה, כאשר לפתח תקווה צפויה להינתן אופצייה להמשך ההתקשרות כשכרגע מתנהלות שיחות לגבי הסכום שתאלץ לשלם אם וכאשר. פ"ת תעמוד בחוזהו של מזרחי עד תום העונה והוא אף עשוי להשתתף באימון כבר ביום שלישי הקרוב.

מזרחי צפוי להפוך לשחקן הרכש הרביעי של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, לאחר צירופם של פרנק במבוק, ארמנדו קופר ואלי אלבז, ולאחר מכן בפ"ת יחפשו לצרף גם חלוץ ישראלי. כפי שפרסמנו, הצעה גבוהה הוצעה לעדן בן בסט שאם יסרב לה, בפ"ת ינסו להנחית חלוץ זר. מי שצפוי יהיה לשלם את המחיר אם זר יגיע הוא הבלם ז'והאן מרסיאל.

מזרחי. הסכום עליו עדיין לא סגור (ערן לוף)
מזרחי. הסכום עליו עדיין לא סגור (ערן לוף)

"כל המהלכים בחלון הזה נעשים לא רק להציל את הקבוצה מירידה, אלא גם לנסות לבנות פה איזושהי תשתית גם לעתיד, גם לעונה הבאה", סיפרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי