המו"מ עם בשיקטאש על אלי דסה נמשך, המגן יעזוב?

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

לקראת סגירת חלון ההעברות באירופה, במכבי תל אביב יודעים שעתידו של המגן שמבוקש בטורקיה יוכרע ביממה הקרובה. בנוסף לאלמוג וקארצב, השוער חביב אוחיון עבר לחדרה בהשאלה. וגם: שפים בעקבות דור מיכה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה אתמול (שני) פער בן 21 נקודות מהמקום השני לאחר הניצחון 0:2 על הפועל חדרה. במקביל, במוליכת הטבלה עוסקים בהתפתחויות לקראת נעילת חלון ההעברות האירופי ביום חמישי וסיום מועד ההעברות הישראלי ביום שלישי הבא, כשבין לבין ביום ראשון יארחו הצהובים בנתניה את הפועל חיפה (20:30, שידור ישיר בספורט1).

המגן הימני אלי דסה לא נכלל אתמול בסגל למשחק ומסתמן שהוא בדרך לבשיקטאש הטורקית. המאמן ולדימיר איביץ' נשאל על הסיבה שלא רשם את השחקן למשחק והשיב: "אחת הסיבות שדסה לא היה בסגל היא שהוא יכול בעוד כמה ימים לעזוב לקבוצה אחרת".

בתוך המועדון הצהוב אומרים כי בתוך 36 השעות הקרובות אמור המו"מ עם בשיקטאש להסתיים לכאן או לכאן: "הטורקים מוכנים לשלם עבור דסה כ-550 אלף דולר ולכולם ברור שהוא יהיה אמור להיות בבירת טורקיה כבר ביום רביעי כדי לחתום ולעבור עד יום חמישי בלילה. דסה יהיה שחקן חופשי בקיץ ובמכבי תל אביב לא יעמדו בדרכו להתקדם כשההצעה שמכבי נתנה לשחקן של 400 אלף יורו לעונה לחמש שנים עדיין עומדת על הפרק".

שלושת שחקנים שעזבו היום את מכבי תל אביב הם עדן קארצב, חביב אוחיון ואילון אלמוג שהושאלו להפועל חדרה עד סיום העונה, כשבחוזהו של השוער אופציה לעונה נוספת בתנאי שמכבי תל אביב לא תבקש להחזירו בקיץ.


אוחיון (מימין) אמש. ישחק עונה וחצי בחדרה (דני מרון)

על האפשרות שמכבי ת"א תצרף שחקנים עד תום חלון ההעברות אמר איביץ': "לא פשוט למצוא שחקן חופשי שישפר אותנו באמצע חודש ינואר".

על המשחק נגד חדרה ושחקני קבוצתו אמר המאמן: "לא תמיד קל להיות מרוכזים במשך 90 דקות, ליצור ולהבקיע וזו הייתה הבעייה שלנו במשחק בו היינו מאוד סטטיים. השחקנים שלי עושים לי כאב ראש חיובי בעניין ההרכב והסגל בכל מחזור".

הסיבה להחלפתו במחצית של ז'איר אמאדור: "חשבתי שהשופט קרוב להוציא לאמאדור כרטיס צהוב שני ולכן החלפתי אותו. אין במדויק החלטה בצוות המקצועי להחליף שחקן שקיבל במחצית הראשונה כרטיס צהוב".


איביץ'. עושים לו כאב ראש חיובי (דני מרון)

איתי שכטר, שכבש את השער הראשון של הצהובים, אמר בסיום: "מהמשחק הזה לוקחים רק את הניצחון ואת שלוש הנקודות. העונה עוד ארוכה וצריך שלא להוריד את הרגל מהגז. העונה אני לא חושב על עצמי ותמיד רואה את המועדון לנגד עיניי, אם אני מבקיע או מבשל שער".

ההרגשה לשחק בארבע הגדולות בכדורגל הישראלי ובמכבי תל אביב בפרט: "נכון שהייתי בהפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ועכשיו במכבי תל אביב זה כיף אמיתי לעסוק רק בכדורגל ולא בדברים אחרים שמחוץ למגרש. מכבי תל אביב היא מועדון בריא וחזק ונותר לי רק להתאמן ולעבוד קשה. אני מאושר שהמאמן מביע בי ובאחרים אמון ואני משחק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי