הפועל ת"א הודיעה: עדן בן בסט לא יצטרף

עמנואל בואטנג
עמנואל בואטנג | עדי אבישי

האדומים ויתרו על שירותיו של חלוץ הפועל באר שבע, למרות שהציעו "חוזה לעונה וחצי בשכר גבוה" ולחצים מצד המאמן קובי רפואה. נדחתה הצעה מצרפת על בואטנג

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב ישובו מחר להתאמן לאחר יומיים של מנוחה לקראת משחק החוץ ביום שני נגד מכבי חיפה. בקבוצה עושים הכל כדי להתחזק לקראת תום מעד חלון ההעברות ביום שלישי הבא, אבל מי שהיו משוכנעים שיצטרף ובימים האחרונים כינה אותו קובי רפואה מספר פעמים "שחקן בכיר", חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט, לא יגיע בסופו של דבר.

הפועל תל אביב הודיעה רשמית הערב (שלישי): "הנהלת הפועל תל אביב החליטה לרדת מהאופציה להחתים בשורות הקבוצה את החלוץ עדן בן בסט. לשחקן הוצע חוזה לעונה וחצי בשכר גבוה, אך לצערנו המו"מ לא צלח. אנו מאחלים לעדן הצלחה בהמשך".

לספורט1 נודע שלחלוץ האלופה הוצע חוזה לעונה וחצי והוא יכול היה לשתכר 60 אלף דולר עד סיום העונה הנוכחית ועוד 200 אלף דולר לעונה הבאה פלוס אופציה לעונה נוספת. במועדון היו חלוקים לגבי ההחתמה של בן בסט וניסו לספק את מבוקשו של המאמן קובי רפואה.

בנוסף, לאחר התלבטויות רבות האדומים החליטו לרדת גם מאופציית שלומי אזולאי ויחפשו להתחזק בקשר אחר לקראת תום מועד חלון ההעברות. בקבוצה מאוד מרוצים מהחתמת קלאודימיר פריירה אותו מכנים "בינגו". למרות הדיווחים, רועי זיקרי לא יעזוב את הקבוצה בעקבות חוזה ארוך הטווח עליו חתום, ובקבוצה בונים עליו להרבה שנים


שלומי אזולאי. ירד מהפרק (צילום: מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, הפועל תל אביב דחתה השבוע הצעה כספית מכובדת שהוגשה על עמנואל בואטנג מהליגה הצרפתית השנייה. הקשר הגנאי המוכשר  בן ה-21 חתם בקיץ האחרון ובקבוצה מאוד מרוצים מההתקדמות המקצועית שלו במועדון, ומצפים שיימכר בסכום גדול בעתיד.

בגזרת הרכש, האדומים רצו לצרף עוד בלם, אבל לאחר הווטו של המאמן קובי רפואה על מכירת הקפטן אוראל דגני להפועל באר שבע נראה כי בלם חדש יגיע רק בקיץ ושלושת הבלמים רז שלמה, דגני ואדי גוטליב ימשיכו עד סיום העונה.
 

במועדון נוטים לממש את האופציה על השוער רובי לבקוביץ', אחד מנקודות האור של הקבוצה העונה, ומסתמן שימשיך לעמוד בין הקורות גם בעונה הבאה. גם הקשר שי אליאס צפוי להמשיך בעונה הבאה ובקבוצה מעודדים מההחלמה שלו ומצפים שיהיה כשיר למשחק בחיפה. ניר לקס עדיין לא החלים אך בקבוצה מקווים שיחזור לסגל לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי